En vellykket kveld

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det kjempe fint og ligger faktisk fortsatt i sengen. Jeg har stått opp og alt det der, men for hver gang jeg har stått opp har jeg lagt meg ned i sengen med macen igjen. Elsker det, haha! I går var jeg i bursdagen til en venninne som heter Therese, feiringen ble en suksess og jeg storkoste meg akkurat som alle andre som var der.

Det ble riktignok en ganske tidlig kveld for meg, da jeg var hjemme i seng allerede 01:30! I dag reiser jeg nemlig til et sted jeg aldri har vært før, og jeg må pakke og gjøre alt klart. Derfor tenkte jeg det var greit å få en god natt søvn og være opplagt i dag. Jeg skal sitte lenge i bil, og det verste jeg vet da er å være dårlig fra en fest dagen før!

Fine bursdagsjenta!

Jeg elsker kjolen jeg hadde på meg i går, hvor fin og enkel var den ikke? Noe jeg elsker enda mer er å kunne gå rundt uten jakke og ekstra klær, det ødelegger på en måte hele antrekket syntes jeg. Håper været holder seg sånn det er nå så lenge som overhode mulig!

Nå skal jeg straks begynne å pakke litt, jeg skal kun være borte et par dager så det er ikke vits i å pakke alt for mye. Jeg gleder meg. Jeg har faktisk aldri vært der jeg reiser til i kveld, klarer du kanskje å gjette hvor jeg skal? Om du klarer det er du hvert fall veldig flink!

29 kommentarer
    1. Alle skjønner jo at det er dårlig stemning mellom deg å Martine? Null bilder av hun og deg, ingen blogginnlegg av at hun har kommet hjem fra farmen (noe alle forventet, Siden du savnet hun så mye og snakket masse om
      Hun når hun hadde dratt) pluss du har startet en YouTube kanal alene nå? Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at noe har skjedd

    2. Anonym: har ikke avsluttet kanalen med Martine? Grunnen til at jeg lagde enda en er fordi jeg vil lage enda flere videoer, også alene og da er det litt teit at jeg legger ut masse videoer alene på kanalen til Martine og meg :))

    3. Hvorfor har du og Martine laget deres egen youtubekanal ? Hva skjer med den dere har nå dere har over 70 tusen , hvem skal få beholde den? Jeg synte at du har laget mye fler videoer enn Martine , du som lager alltid vlog , Martine gjør ingeting

    4. Folkens! Hva er greia?! Bare fordi at Martine har vært på Farmen så er de ikke venner lenge?! Det er en grunn til at de ikke har snakket sammen på en stund og det er FARMEN.
      Selvom Isabelle har laget sin egen youtube kanal, betyr ikke det at hun skal slutte i kanalen til hun og Martine.
      De er fortsatt venner, men Isabelle legger ikke alltid ut bilder når hun og Martine er sammen!
      Ikke hør på alle menneskene Isabelle! De er bare sjalu❤️❤️
      U go girl❣️❣️❣️❣️

    5. Har du noen gang vært sjalu på Martine på grun av at hun har over 100k flere følgere enn deg på instagram?

    6. Hvor bor du? Jeg vet at du bor i Oslo, men hvor? Du trenger ikke si det. Jeg hadde egentlig forventet at du ikke ville si det. 😋

    7. Hallo folkens hun sier jo at hun skal sitte lenge i bil ikke i fly så tror hun skal til en plass i Norge/Sverige elns

    8. På bilde nommer 5 så ser man niplen din ! Var det ikke du som hadde et triks for det ? Ser ikke ut som det virker

    9. Bare lurer: men du og Martine har nesten ikke lagt ut bilder av hverandre i det siste, og nå har dere laget hver deres yt-kanal? Hva skjer? Er vennskapet over? Har dere kranglet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg