Ukens spørsmål// Kjæreste med en muslim. Skuespill på Paradise. Penger. Sex ++

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

 

Hvor gammel var du da du begynte å snuse?
Hmm, jeg gikk vel på ungdomsskolen tror jeg. Eller så var det i starten av VGS. Jeg har endelig klart å slutte å snuse og er faktisk snart et år uten snus, sykt digg og ja jeg er stolt. Hehe!

Kan du vlogge mer, kanskje ha ”daily vlogs”? Lag en annen YouTube kanal som du bruker til det og bare last opp masse videoer? Plis..
Jeg har faktisk vurdert det, jeg elsker YouTube og har lyst til å lage enda flere videoer enn det som blir laget nå. Jeg har faktisk en kanal til, kanskje jeg velger å legge ut videoer der også etterhvert. Får jeg noen abonnenter der gjør jeg nok det. Abonner på kanalen HER. Det er helt gratis. Kanskje jeg begynner å legge ut flere videoer da, vil først se hvor mange som vil det SÅ ABONNER!! TRYKK HER.

Hvordan var det for deg da foreldrene dine ble skilt?
Helt greit. Jeg var liten og merket veldig lite tror jeg. Jeg husker jo nesten ingenting av det nå! Det var ikke noe drama og masse krangling, så det var bra! Moren og faren min er fortsatt venner i dag liksom.

Har du vært sammen med en muslim før? Eller kunne du vært det?
Jeg har faktisk vært det ja :)!

Hvor mange søsken har du og hvor gamle er de?
Jeg har tre yngre søsken, to brødre og en søster. Jeg er den eldste, jeg var faktisk ni år da jeg fikk en lillesøster for første gang. Lillesøsteren min er 12 år, samme med den ene lillebroren min. Begge disse er født i 06, så har jeg også en lillebror på ti år. Alle er halvsøsken bare sånn at det er sagt!

 Processed with VSCO with c1 preset

Hvorfor er du ikke venn med Martine lenger? Dere snakker ikke om hverandre eller legger ut hverandre på sosiale medier.
Hæææ? Hvor har du fått det for deg? Selvom vi ikke legger ut bilder av hverandre så betyr jo ikke det at vi ikke er venner. Det har jeg faktisk snakket om masse på bloggen før, jeg legger ikke ut absolutt alt på Snapchat eller sosiale medier!

Har du møtt Martine etter at hun kom hjem fra Farmen?
Det har jeg faktisk ikke, men har snakket med henne… Snart da, skal i samme bursdag i kveld blant annet 🙂 Jeg har jo vært bortreist og hun har hatt mye å gjøre og er med familie og Aleks.

Når var første gang du onanerte?
Du det aner jeg ikke, haha.. Sikkert en gang på ungdomsskolen 😉

Yngste du kunne vært sammen med?
Hmm, det må nok bli året under meg. Ikke så veldig mye yngre enn meg for å si det sånn. Jeg liker heller eldre!

Eldste du kunne vært sammen med?
Kanskje 27,28 🙂

Hvordan var du som barn?
Jeg var vel egentlig et veldig snilt barn. Jeg drev jo som regel kun med sport og gjorde aldri noe tull, det turte jeg aldri. Da jeg ble eldre ble det jo litt mer tull og ugang, men jeg har alltid vært en veldig snill jente! Det verste jeg gjorde da jeg var litt yngre var vell å snike meg ut hjemmefra mitt på natten og slike ting. 

Kan du lage en YouTube video med broren din og søsteren din om hvem som kjenner deg best?
Det hadde faktisk vært veldig morsomt. Skal huske på denne planen! Takk for tips!

Hvordan har du det for tiden?
Jeg kunne hatt det bedre, men føler heller ikke at jeg har så veldig mye å klage på. Men akkurat nå kunne jeg hatt det bedre!

Hva syntes foreldrene dine om at du tok silikon?
Mamma syntes det var greit da jeg snakket ordentlig med henne om det. I starten syntes hun jo det var teit og unødvendig, men så fort jeg viste henne og var seriøst skjønte hun at jeg ikke tulla. Da kunne hun jo ikke gjøre annet enn å støtte meg. Jeg var jo over 18 og kunne bestemme selv! Jeg fortalte faktisk ikke pappa at jeg skulle ta silikon før etter at jeg hadde gjort det. Han tok det veldig greit da så det er bra! 

Var det mye skuespill på Paradise Hotel?
Nei, det var vel ikke skuespill, men folk løy og var veldig falske. 

Processed with VSCO with c1 preset

NYDELIG BLÅ BIKINI – HER.

SOLBRILLER – HER.
 

Hvordan gjorde du det angående jobb osv, da du var med på Paradise?
Jeg hadde faktisk ikke jobb da jeg var med på Paradise Hotel. Jeg hadde akkurat bestått fagprøven og fått fagbrev. Det var mange andre som hadde jobb, jeg tror de bare tok seg fri og spurte på jobben om det var greit. 

Hva syntes du egentlig om Mads Hansens låt?
Jeg syntes den fenger og er bra. Jeg skjønner veldig godt hvorfor folk liker den!

Har du noen gang skulket skolen før?
Ja, det har jeg. Ikke bra da..

Hvor mye penger fikk du og Aleksander og Martine etter Paradise Hotel?
Martine fikk først 50 000, og jeg fikk 250 000 kroner. Så overførte jeg slik at alle fikk 100 000 hver slik planen alltid var. Så vi fikk alle tre 100 000 kroner hver.

Hva syntes du om at barn på 12 år føler på kroppspress?
Det syntes jeg er helt latterlig og teit. Barn på 12 år burde ikke engang vite hva kroppspress er. Det visste ikke jeg da jeg var 12 år gammel! Jeg syntes jo kroppspress i utgangspunktet er veldig dumt og teit. 

Processed with VSCO with c1 preset

Hvor mye penger bruker du i måneden?
Overraskende lite faktisk. Jeg bruker sjeldent veldig mye penger! Hvis jeg skal reise en måned blir det jo så klart mer penger, men jeg kan overleve en måned på 5000 – 10 000 kroner liksom. Jeg sparer det meste av pengene mine!

Jobber du? Ikke si blogg, det er en hobby..
Hvis blogg og sosiale medier liksom ikke er en jobb, da har jeg vel ingen jobb da ifølge deg 😉 Men tjener penger på blogg, sosiale medier og YouTube da.

Hvor tror du at du bor om 10 år?
Enten i Norge eller i Los Angeles. Veldig usikker faktisk, mye kan skje på 10 år.

Har du lyst på kjæreste?
Både ja og nei. 

Kan jeg spørre hvorfor du nesten aldri har sex? Du er ung, sexy og vakker..
Fordi jeg ikke vil ligge rundt med alle jeg ser, haha.. 

Hva er telefon nummeret ditt?
Hehe, det er noe jeg aldri kommer til å svare på selvom jeg sier at jeg svarer på alt. 

Hvordan er det å være så populær, eller hvordan føler du det er?
Jeg føler meg egentlig ikke så veldig populær. Hvert fall ikke blant venner og slikt, haha. Så klart får jeg masse fine meldinger fra folk som leser bloggen min og følger meg på sosiale medier og det er alltid koselig, det elsker jeg virkelig! Men jeg føler meg som den jenta jeg alltid vært. Bortsett fra at folk kommer bort til meg på gata og vil ta bilder osv. Alltid koselig og sier alltid ja til det!

Hvor mange er det som ser storyene dine?
Det kommer litt an på faktisk, det er forskjellig fra dag til dag, men det er som regel 12-15 000. Legg meg til på Snapchat: isabelleeriksen.

Hva er det første du ville gjort hvis du en dag våknet opp som gutt?
Da ville jeg nok prøvd å stå og tisse, og kanskje prøve å ha sex med noen haha… omg..

Hva fikk du i snitt på VGS?
Fikk ikke så veldig gode karakterer på Videregående, det var bedre på ungdomsskolen for å si det sånn. Jeg husker faktisk ikke hva jeg fikk i snitt, men jeg tror det var rundt 3.0 i snitt begge årene. Jeg gikk jo bare på videregående skole i to år, før jeg ble lærling. 

Hvilke karakterer fikk du på ungdomsskolen?
På ungdomsskolen fikk jeg som regel firere, men det hendte jeg fikk bedre og det hendte jeg fikk verre. Som regel fire da!


Haha, disse bildene fikk jeg faktisk tilsendt av en venninne her om dagen så disse bildene har jeg aldri lagt ut på bloggen før. Alle disse bildene ble tatt da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående. Uff, jeg blir nesten flau, haha.. 

Angrer du nå på at du var med på Paradise hotel?
Nei, jeg angrer ikke akkurat nå. Jeg angret faktisk litt rett etter at det var ferdig, men ikke nå lenger. Det var en opplevelse som jeg er glad jeg hadde! Mulig jeg kommer til å angre senere i livet, men jeg tviler egentlig på det!

Hva tenker du om ungdommer som begynner med røyk og snus så tidlig?
Ikke bra i det hele tatt, det er bare dumt og som regel alle som begynner med snus og røyk angrer etterhvert.

Hva er det beste trikset du kan på trampoline?
Hmm, jeg kan salto og masse rart haha.. Flikk flakk, salto forover og bakover ++


SNAPCHAT: isabelleeriksen

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

64 kommentarer
    1. AHAHAHAHA jeg dør av svaret ditt på hva det første du hadde gjort visst du våknet opp som en gutt😂😂

    2. Sånn serr det er urettferdig du tar aldri med spørsmålet mitt selv om jeg har spurt forskjellige spørsmål tusen ganger! 😢

    3. Kan du lage en vidio når du gjør mange triks på trampoline siden du kan så mange? LovYou❤️❤️

    4. Er du misunnelig på Martine? I forhold til at hun ble spurt om å bli med på farmen og ikke du. Føler alltid det er Martine som står i rampelyset… digger deg og hadde digget å sett deg på farmen! Håper du svarer, værsåsnill😊

    5. Må bare si at brynene dine var så fine på den «eye makeup tutorial» på din egen YT-kanal 🙈 de er fine nå også da!

    6. Du var så pen uten restyline, angrer du noen gang at du tok det? Eller hadde du tatt det nå hvis du ikke hadde gjort det.?

    7. Søkt opp navnet ditt på yt da æ skulla se en video av dæ og martine, fant en isabelle eriksen som turna, skikkelig flink! va det dæ?🤔

    8. er tydlig at det er noe mellom deg og Martine da :/ dere har ikke vært med hverandre siden hun kom hjem og nå skal dere ikke ha YouTube kanal sammen lengre?

    9. Jeg er faktisk 12 år og jeg vet hva kroppspress er. Men jeg føler egentlig aldri på det<33 elsker videoene dine på YouTube og bloggen din❤️😍

    10. Så utrolig pen på ungdomsskolen og VGS🙂
      Kan du lage en video der du viser triks på trampoline? Og en video der du viser tøyeøvelser som dere gjorde da du gikk på turn?

    11. Men du? Du vet når du har sånne «vi ringer dere» video. De du ringer. De får jo nummeret ditt. Og er ikke det dumt?😊

    12. Hvis du skulle bodd hos enten Kim, Khloe eller Kourtney en måned hvem hadde du valgt og hvorfor?
      Hvis du skulle hatt med tre mennesker med deg på en øde øy; hvem?
      Jeg synes sånne spørsmål er så morsomme haha, gøy om du svarer!

    13. HVORFOR sminker du deg så hvit i trynet?? Hvorfor bruker du ikke en foundation som passer din hudtone istedenfor en som er helt på andre siden av fargepalette?

    14. Jeg kunne egentlig kopiert det du svarte på «Hvordan var det for deg da foreldrene dine ble skilt?» for akkurat sånn var det for meg også! Jeg ser ikke faren min så mye, vi hadde planlagt at vi skulle møtes om 3 uker, men i går fikk jeg vite at jeg møter han i morgen! Da ble jeg så glad at jeg begynte å gråte😭❤️

    15. Hadde ingen deltagere bursdag når dere var inne på PH? Eller måtte de som hadde det late som ingenting siden vi aldri ser at noen har bursdag på tv?

    16. Æææææsj snus er så ekkelt i tillegg ser det helt forferdelig ut på jenter at det er for stygt, bra du klarte å slute!!!!! Det skal du være stolt av!❤️

    17. Når du legger ut en video på YouTube….hvordan klarer du liksom å få akuratt sånn bilde du vil ha på forsiden ?

    18. Enig med den med kroppspress! Det er bare jævlig teit! Jeg er 11 og vi hadde om d i en time på skolen! Jeg sa hvorfor trenger egt vi å vite om d? Læreren min Vidar sa at jenter ofte fikk kroppspress på ungdomsskolen. d er jo 2 år til!! Hva faen? Han pleier alltid å si ett eller annet om jenter og at det ikke skjer med gutter!! Han er irriterende! Jeg sa også til han at jeg var fornøyd med meg selv og kommer aldri til å få kroppspress! Men han sa bare det vet du ikke! FAEN I HELVETE!!! Han er så irriterende! Jeg er 11 og banner litt nå men det er fordi at det er lov når man er sint🤯 jeg er bare forbanna fordi han får jenter til å bli irritert for faen!!

    19. Hallo, kan vi få et svar på hva som har skjedd mellom deg og Martine? Dere var på samme bursdagsfest, men tok ingen bilder sammen. Dere starter hver deres youtubekanal, uten å forklare hvorfor. Og dere har ikke tilbringt noe tid sammen etter hun kom hjem. Skjønner at dette er mellom dere, men noe har åpenbart skjedd og håper vi også kan få et enkelt svar på det

    20. Du kan jo ha spis det eller si det med Martine eller en annen venninne eller noen fra familien din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg