Jeg er ikke dum fordi jeg ikke er enig med deg

MASSE KULE BADEDRAKTER – HER.

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.

Det er alltid noen som kommer til å være uenig i det du mener, det er alltid noen som kommer til å syntes det du gjør er teit og det er alltid noen som kommer til å være sjalu for din suksess i livet. Alt dette har jeg opplevd den siste tiden! Jeg har opplevd at folk er uenig med meg, det skjer ofte og jeg føler at det alltid er noen som skal rakke ned på meg og kalle meg stygge ting fordi jeg mener noe annet enn dem selv. Hvor teit er ikke det?

Selvom jeg mener noe annet enn deg og har andre verdier enn deg betyr ikke det at jeg er dum, stygg og en hore. Det har jeg nemlig fått slengt til meg mange ganger. Det er så åpenbart at disse personene også er super sjalu, hvert fall noen av dem. Jeg skal ikke være som alle nett trollene og legge alle under samme kam, men de fleste som ikke tåler å se på andre som klarer noe er ofte de som er sjalue og skulle ønske de hadde gjort akkurat det samme selv. 

Det er akkurat sånn det er når det gjelder mobbing også. Det var hvert fall sånn det var med meg. Folk som kalte meg stygge ting og ikke likte meg fordi jeg kanskje ikke mente og gjorde akkurat det samme som dem. Helt patetisk spør du meg! Det skjønte jeg jo ikke da, men det skjønner jeg nå når jeg tenker tilbake på det. Jeg har aldri skjønt hvorfor man i det hele tatt skal være så fæl mot andre mennesker. Jeg føler meg alltid mye bedre etter jeg har gitt noen et kompliment enn når jeg for eksempel har gitt kritikk eller vært slem mot noen. Ikke at det er noe jeg pleier å være, men jeg har jo ikke vært en engel hele livet mitt jeg heller. Det har vell ingen! 

Det er så tragisk at vi mennesker alltid skal henge oss opp i dumme ting som egentlig ikke er viktig i det hele tatt, eller hvordan vi i Norge skal henge oss opp i ting som egentlig ikke er viktig i det hele tatt. Tenk hvor små vi egentlig er, i det store universet. Tenk på hvordan mennesker i krig har det. Tenk på de som sliter for å skaffe mat hver dag. Tenk på hvordan du kan være en del av å gjøre verden til et bedre sted. I stedet for å sitte i sofaen hjemme å tenke på hva du skal gjøre og kommentere for å få en annen person du ikke er enig i til å føle seg mindre verdt. 

18 kommentarer
    1. Herregud! Noen sender stygge kommentarer som er anonym, tørr dere ikke å vis hvem dere er, nei nemmelig fordi dere vet at det er slemt hvorfor gjør dere det da. Isabelle er en snill og vakker jente som vlogger og blogger for oss sånn av vi skal få se på noe, også kommer dere å slenger dritt Isabelle bruker faktisk VELDIG lang tid til å vlogge og blogge. Du er veldig modig og snill person Isabelle, jeg er sikkelig glad i deg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😢

    2. Vet du hva Jeg som er mor, syntes du og Martine er sikkelig smarte og flinke jenter, den vidioen dere lagdt om alkohol press var sikkelig bra, tusen takk dere oppdrar barna mine dere gjør sånn at de skal begynne å forstå og oppføre seg. Jeg er sikkelig takknemmelig for det. Tusen hjertelig takk!!

    3. Vet du hva Isabel , at folk skriver hat komentarer til deg og kaller deg dum syns jeg er så urettferdig ! Du er den beste personen og jeg er så glad i deg! Du inspirer meg så mye❤️❤️❤️❤️❤️ Så fin video du og Martine la ut om drikkepress , elkser dere ❤️

    4. Isabell du er en kjempe pen og snill jente du må ignorere de slemme kommentarene som folk sender tenk heller på all støtten du får❤️ De som sender sånne stygge kommentarer er bare sjalu på deg fårdi du er dritt pen og smart de er ikke så smarte som sender stygge meldinger som sårer folk

    5. Først, folk er ikke sjalue, men sjalu. Det burde du kunne skrive!
      Jeg tror ikke du forstår at det heter ikke at « alle er slik i lille Norge». Vi er like over hele kloden! Det er ikke bedre i USA om du sikter til det. Jeg er Latin amerikansk, og bodde der til jeg var 14. Samme der som her.
      En ting vi er bedre på i mitt hjemland, og generelt i Asia, og Afrika, er at vi tar vare på våre gamle foreldre, besteforeldre.
      Du har komt langt Isabelle, når du takler å stå imot så mye hat. Hadde ikke taklet det selv. Jeg unner deg alt og finnes ikke sjalu på noen. Jeg har utdannelse, en god del penger og får mange kommentarer på utseende. Men synes du det er suksess å få en større blogg? Er det noe å trakte etter? Jeg trener masse, og er pen, men jeg bruker ikke Instaen min til bilder av utseende mitt. Hvorfor gjør du det?

    6. Jeg mente det ikke slik da Isabelle. Sorry hvis jeg ordla meg feil. Men om du hadde vært toppblogger, på topp, ville du kalt det suksess? Føler du at en som er toppblogger har gjort suksess?

    7. Hva heter bestekompisen din og bestevenninnen din? Fortell hvordan dere ble kjent ogsånt😍 er din største fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg