VIDEO – Slik sminker jeg puppene // 9 Beauty Hacks

Heihei alle mine fine♡

da var det endelig på tide med en ny video. Denne gangen tenkte jeg å vise dere noen av mine beste beauty triks. Dette er faktisk noe jeg gjør hele tiden og dette er noen ting som gjør livet mitt litt enklere! Derfor tenkte jeg å dele dette med dere i dag, jeg håper du syntes det er like spennende med slike beauty hacks som det jeg syntes.

Husk å abonnere på kanalen, det kan du gjøre helt gratis HER.

🌸9 BEAUTY HACKS🌸

Pleier du å gjøre noe av dette selv? Eller lærte du kanskje noe nytt i dag? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

19 kommentarer
    1. Hei! Jeg har en would you rather spørsmål. Familien din sitter fast i en bil på en togbane, og i toget er det 40 mennesker og blant dem har en mann kur mot kreft. Du har en knapp er du kan velge om toget skal skifte togbane.
      Would you rather trykket på knappet slik at toget skifte bane og kresje i en fjellvegg og alle som satt på døde. Eller ville du ikke ha trykket på knappen slik at toget kjørte over familien din?
      PS. Du er en veldig flink blogger og YouTube!!❤️❤️

    2. Hei Isabelle! Har du sluttet å snuse? Du sa for litt siden at du hadde sluttet – har du klart det? <3 elsker deg

    3. Jeg trur, i og med at Martine akkurat har kommet hjem fra farmen. At hun liksom ville være med familie og kjæreste den hytteturen. Det er bare det jeg trur så det er ikke sikkert at det er riktig. Jeg hadde i hvertfall syntes det hadde hvert best og bare være med familie og kjæreste rett etter og ha hvert borte i ca 2 måneder.

    4. Isabelle har du noen gang snusa eller røyka?? Eller begge? Ps. Elsker deg og Martine dere er forbildene mine♥️♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg