Slik ser kroppen min egentlig ut.. VANSKELIG Å DELE

Heihei alle sammen♡

Nå tenknte jeg å gjøre noe jeg faktisk aldri har gjort før og jeg er helt ærlig ganske stresset og redd for å legge ut dette. Jeg vet jeg kommer til å få dritt, men jeg vet også at det er mange som kommer til å sette pris på dette og det er det aller viktigste!

Jeg får veldig ofte høre at jeg har så fin kropp og at kroppen min er helt perfekt på bilder, men bilder og Instagram er ikke virkeligheten. Det er det mange som ikke skjønner! Derfor tenkte jeg å være et eksempel på dette og vise dere bilder av meg når jeg poserer og ”gjør meg til” ved siden av bilder hvor jeg bare står rett opp og ned. Det er utrolig stor forskjell og det er faktisk helt sykt hvordan bilder kan ”lure”. 

🌸POSERING – VIRKELIGHETEN🌸

❤️❤️❤️ Me and Marilyn

 Processed with VSCO with c1 preset

Er det egentlig så nøye? 😉

Tenk hvor stor forskjell det er på bildene til modeller der man også faktisk redigerer bildene. Disse bildene er kun av meg når jeg poserer og står annerledes, samt vinkelen bildene er tatt fra. Det er så viktig å tenke på det når man scroller på Instagram og andre steder. Instagram modeller og andre kjendiser legger ut bilder av seg selv som er fikset på og tatt i vinkler og positurer som ikke er ”virkeligheten”. Alle kan og legger alltid ut det beste av seg selv. Sånn er det bare og sånn kommer det alltid til å være. Det må man tenke på! 

Hvorfor er det egentlig blitt slik at man alltid skal legge ut det beste av seg selv, og ikke være ærlig. Jeg er fullt klar over at jeg gjør det selv, det gjør alle. Men hvorfor? Hvorfor syntes jeg det er ”vanskelig” å legge ut disse bildene av meg selv, det er jo sånn jeg ser ut. Jeg har lyst til å være et godt eksempel for mine følgere og det er derfor jeg velger å legge ut dette. Selvom det kanskje ikke er så lett, så velger jeg å gjøre det. Jeg elsker kroppen min og syntes den er veldig fin og ikke minst sunn. Er det noe jeg vil endre på er det jo bare å trene (Eller operere da så klart 😉 – NEI, JEG TULLA. Prøvde å dra en liten vits). 

265 kommentarer

Siste innlegg