På besøk hos min gamle bestevenn – Sol & kos

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det faktisk helt supert og er for øyeblikket på besøk hos en gammel venninne. Det er alltid så koselig å møte mennesker man ikke har sett på døds lenge. Jeg og Rikke som jeg er på besøk hos var faktisk bestevenner før og fant på masse morsomt sammen. Jeg vet egentlig ikke helt hva som skjedde, men vi bare mistet kontakten helt uten videre. Nå har Rikke barn, hus og hele pakka og hun er helt fantastisk. Jeg hadde aldri klart det hun gjør for å si det sånn! Se så fint det er her hun bor da.

Det var ikke akkurat så veldig lett å få tatt disse bildene og komme seg på dette dyret:

Jeg brukte kanskje femten minutter på å komme meg opp på svanen, det var overraskende vanskelig og det var mange forsøk som skulle til. Jeg falt og falt og falt, men jeg ga meg aldri! Det ble jo kule bilder til slutt så det var virkelig verdt det.

Nå har vi akkurat hentet ungen hennes i barnehagen. Jeg husker så godt da hun var liten baby og jeg besøkte Rikke på sykehuset når hun hadde født. Tiden går så utrolig fort! Nå skal jeg legge fra meg telefonen og bade litt til, og nå sammen med søte lille Celine. Vi blogges senere babes. Ha en nydelig dag videre, ta vare på hverandre ♡

15 kommentarer

Siste innlegg