Disse menneskene liker jeg ikke..

Alle er forskjellige og liker forskjellige ting, og takk Gud for det! Tenk om alle skulle være like. Jeg syntes enkelte mennesker er motbydelige og folk som ikke klarer å oppføre seg syntes jeg absolutt ingenting om. Det at folk gjør feil og kan misforstås er en selvfølge, men det er enkelte ting mennesker gjør som virkelig får meg til å mislike en person. Det tenkte jeg å fortelle dere litt om i dag.

JEG LIKER IKKE MENNESKER SOM:

 

Bryr seg alt for mye – Folk som bryr seg mer om andre enn seg selv takler ikke jeg! Det er så irriterende med mennesker som skal kommentere og bry seg om alt man gjør hele tiden.

Mobber – Det er jo ingen hemmelighet at jeg ikke liker folk som mobber og er slemme mot andre mennesker. Det er motbydelig at enkelte skal drive å erte og få folk til å føle seg mindre verdt. 

Rakker ned på andre – Det at andre lever på å få andre til å føle seg dårlig liker ikke jeg overhode. Folk som er nødt til å rakke ned på andre for å selv føle seg bedre er etter min mening helt forkastelig! 

Baksnakker venner – Alle har vel hatt en venn som alltid skal snakke stygt om andre bak ryggen dems. Det at en venninne snakker bak ryggen til sin såkalte bestevenn betyr jo garantert at h*n snakker stygt bak din rygg også.

Sniker i kø – Din tid er ikke verdt mer enn noen andre sin tid. Folk som sniker er virkelig noe av det verste jeg vet. Spesielt om køen går relativt fort og mange andre mennesker står i kø. Det at noen tror at dem bare kan gå foran andre folk på den måten gjør meg irritert. Ingen er mer spesiell enn andre og alle må stå i kø om man så klart ikke har betalt seg inn på et utested eller andre slike steder.

Skriver navnet mitt feil – Haha, dette kan helt sikkert høres litt rart ut, men det er sykt irriterende at folk skriver navnet mitt feil. Spesielt folk som kjenner meg og sier at de er mine aller største fans haha! 

Tror for høyt om seg selv – De som alltid må skryte av seg selv og helt seriøst tror at de er bedre enn alle andre hater jeg. Folk som også er nødt til å vise andre alt man eier og har for å få bekreftelse syntes ikke jeg noe om i det hele tatt.

Dømmer uten at man kjenner vedkommende – Uff, dette må faktisk være noe av det verste jeg vet. Dette har jo skjedd med meg flere ganger før og jeg får høre fra folk at jeg er mye hyggeligere og penere i virkeligheten . Det betyr jo bare en ting og det er at de har dømt meg på forhånd! 

Lukter vondt – Trenger jeg egentlig si så veldig mye mer. Folk som lukter vondt er bare ekkelt! Uff..

 

 

11 kommentarer
    1. Jeg virkelig hater også når folk absolutt skal skrive navnet mitt feil, til og med når det er mine beste venner. Teha og teah er mye brukt om meg:/:))

    2. Hei når skal du møte Martine Lunde? Er du ikke glad for at hun er tilbake?? Vis jeg hadde vert deg hadde eg møtet henne med en gang!!!!(dårlig venn)

    3. Til lili. Hun er da ingen dårlig venn. Martine har akkurat kommet hjem og da vil jo Martine være med Aleksander og familien sin først. Herregud, skjerp deg!

    4. Hei når skal du møte Martine Lunde? Er du ikke glad for at hun er tilbake?? Vis jeg hadde vert deg hadde eg møtet henne med en gang!!!!(dårlig gjort)

    5. Nå holder jeg ikke ut lenger! Det er såååå unødvendig at folk skal hate på deg på hvert eneste innlegg kommentere at du er feit, har penis, for store lepper osv. Blir lei meg og skjønner ikke hvorfor visse personer skal rakke ned på andre. Har lest bloggen din en god stund nå og pleier å gå gjennom kommentarene og det er ALDRI et innlegg du IKK får hat på. Hva får folk ut av det? Får å være kul? Du er ikke kul! Blir bare så lei meg, vis dere ikke liker bloggen til Isabelle, da trenger dere heller ikke å trykke dere inn på den for å så skrive negative og nedlatende kommentarer. Hun skriver at hun ikke tar ting inn på seg, men folk må forstå at det fortsatt ikke er greit! Elsker bloggen din Isabelle❤️ Håper du holder på i MANGEEEEE år til!😘

    6. Hei, du fikk sykt fin kropp i den kjolen. Jeg er så glad i deg Isabelle du betyr alt får meg. Kan du plisss komme til ski storsenter å ha meetup, har en sikkelig stor gave til deg trodde jeg skulle komme på den forje men fikk ikke lov☹️ Håper du kommer, håper du svarer på kommentaren min elsker deg med mitt hele hjerte😂❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg