Jeg trengte en pause

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg våknet rundt klokken 11:00 i dag, helt av meg selv. Noe som alltid er deilig! Noe av det verste jeg vet er å våkne opp av at andre vekker meg eller en alarm, da føler jeg hele dagen bare starter dårlig haha.. I går merket jeg at jeg trengte en liten pause fra alt, jeg er virkelig helt utslitt i hode og har ekstremt mye å tenke på for tiden. Jeg har ikke den beste tiden i livet mitt akkurat nå for å si det sånn. Du vet når du føler bare alt og alle er i mot deg og ikke forstår deg, slik føler jeg meg nå og det er ikke en god følelse. 

Derfor tok jeg turen til hytta i går kveld der pappa og noen i familien var. Denne hytta er jeg faktisk oppvokst på og var masse her da jeg var yngre! Det er ikke internett der, det er ikke dekning. På hvilken som helst annen dag hadde jeg hatet det og det gjør jeg, men i går var det faktisk utrolig deilig. Jeg satt ikke på telefonen i det hele tatt! 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

I går tok jeg det virkelig max chill, haha.. Bare se hva jeg har på meg! Toppbloggeren på en lørdagskveld 😉

De fleste har vell fått med seg at jeg hadde hester før? Jeg har hvert fall skrevet om det her på bloggen før og det var på denne gården ved hytta hestene sto. Det er så mange minner på dette stedet og jeg har faktisk savnet å være der.

– Through Snapchat –

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: isabelleeriksen

41 kommentarer

Siste innlegg