Se denne frekke meldingen jeg fikk

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg våknet faktisk opp til en skikkelig merkelig melding på Facebook. Et par ganger i uken sjekker jeg meldinger som jeg får av folk jeg ikke er venn med og det er veldig mye rart i den innboksen for å si det sånn. Jeg fant en melding jeg faktisk syntes var veldig spesiell og kanskje litt frekk?

Tenk å spørre en fremmed person bokstavelig talt om penger, altså hva? Haha, jeg ble virkelig sjokkert da jeg leste denne meldingen og vet ikke om jeg skal ta det seriøst eller ikke. Jeg håper for guds skyld denne personen ikke mener det seriøst! 

 

Hvor merkelig er ikke dette å sende til en fremmed person på Facebook? Er dette virkelig noe folk gjør? Jeg er ikke en sugarmommy, og jeg kommer heller aldri til å bli det. Om du har lyst til å ta lappen så får du jobbe og tjene dine egne penger. Eller ta kontakt med en som faktisk er en sugardaddy som kan gi deg penger 😉 

11 kommentarer
    1. Hei jeg ser på din og Martine sin yt kanal og jeg ELSKER videoene deres dere er kule, snille, pene lg dere er mine store idol såå jeg lurte på om dere kunne snakke
      min yt kanal i neste video jeg heter
      A.D A.D…..
      Ps. yt betyr YouTube.
      ELSKER DERE SÅÅÅÅÅÅÅ MYE😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍🤩🤩😍🤩🤩🤩🤩😍🤩🤩😍🤩😍🤩😍🤩🤩😍😍😍🤩🤩😍😀😀😀😀😁😃😃😄😀🙂🙂🙂☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg