Bli med meg til Mallorca – VLOGG

Heihei all mine fine♡

Da var det onsdag og endelig klart for en ny video på kanalen til Martine og meg! Denne gangen tenkte jeg det passet fint med en liten vlogg fra Mallorca. Jeg er jo her akkurat nå så det er litt morsomt å legge ut en vlogg herfra, samtidig som jeg faktisk er her. Jeg syntes denne vloggen ble kjempe fin og idyllisk så jeg håper du liker den like mye som meg.

Husk å abonnere på kanalen vår, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis!

 

MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – HER.

MASSE FINE GULE KJOLER – HER.

Har du vært på Mallorca før?
 

4 kommentarer
    1. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Tenker du ofte over de du har hatt sex med?
      Jeg angrer litt på hvem jeg mistet jomfrudommen min til. Har du tips til hvordan jeg kan takle at det ble som det ble?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg