Fant en død mann. Jeg er en hore. Jorda er flat? ++

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Akkurat når jeg skriver dette sitter jeg på hotellrommet i Mallorca, men dette innlegget blir nok publisert litt senere når jeg allerede er ute i solen! Jeg kom på at jeg ikke har skrevet ”uken som gikk” denne uken så det var nå på tide. Bedre sent enn aldri, eller hva? Jeg prøver å skrive ferdig innlegg for dagen slik at vi kan komme oss ut i solen så fort som mulig! Det er siste dagen her på øya så i dag vil jeg bare nyte hvert eneste sekund! Vi reiser tilbake til Norge i morgen tidlig og jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg. Jeg vet nå hvorfor jeg aldri bestiller turer på en uke eller mindre, tiden går jo så fort. 

Ukens høydepunkt:
Sydentur og et nydelig møte med masse fine mennesker. Jeg blir så glad når jeg har slike meetups og faktisk får møte masse av dere face2face, jeg blir virkelig like glad som dere! Denne uken fikk jeg også reist til syden en tur, noe som gjør meg kjempe glad. Jeg elsker å reise! Jeg snakket og tenkte jo lenge på å ta en spontantur et sted denne sommeren og endelig fikk jeg faktisk gjort det! Tanken på at jeg også reiser igjen en om to uker får meg også til å smile fra øre til øre. 

Ukens nedtur:
At været i Norge er bra nå som jeg ikke er hjemme, haha.. Alle syntes vel det er litt nedtur og skulle ønske det regnet i Norge når man selv er på sydentur, hvert fall ikke at været er nesten like bra i Norge som det er her i syden! Jeg unner jo alle hjemme til å kose seg i fint vær, men det kunne heller vært fint da jeg var hjemme.

Ukens irritasjon:
Mennesker som ikke har respekt for andre og som kaller andre stygge ting bare fordi man ikke gjør som vedkommende vil. Altså det er sånne mennesker som kunne funnet på å voldta en person. Her om dagen ble jeg ropt hore etter fordi jeg ikke ville prate med en fyr som ikke ville la meg gå videre! Så ja, derfor er jeg en hore da.. Det er så sinnsykt irriterende og respektløst, noen mennesker har virkelig ikke oppdragelse, æsj jeg blir kvalm!

Ukens tanke:
Jeg har fått helt dilla på konspirasjonsteorier og har seriøst sett over 20 videoer sikkert. Det er så rart hvordan man plutselig kan begynne å tro på ting bare man hører ting et sted som virker ekte. Min favoritt på YouTube er Shane Dawson, han lager masse konspirasjonsteorier videoer og er døds flink til det. Her om dagen trodde jeg nesten på at jorda er flat – for helt ærlig, ingen vet jo egentlig haha.. Mindfuck!

Ukens antrekk:

MASSE FINE ROSA MAXIKJOLER – HER.

 Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE PLAYSUITS – HER. 

 Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE GULE KJOLER – HER.

Ukens mest leste innlegg:

Første gangen jeg… + GAMLE BILDER AV MEG..

Jeg fikk ikke lov til å være med til LA med Sofie og Isabel..

Nå reiser jeg til… Sammen med..

Storytime – JEG FANT EN DØD MANN I MASSE BLOD..

15 kommentarer
    1. Du er så flink til å skrive isabelle. Jeg synes du burde ta deg en ferie i sommer og ha litt fri fra bloggen det tror jeg leserne dine ville ha kjønt det gjør vertfall jeg.❤️❤️ Du er så utrolig dyktig og skriver veldig spennedne😁 jeg er en trofast leser av bloggen din og du er så flink til å tro på deg selv og ikkke bry deg om alle de som skrive stygge ting det er faktisk bare fordi de er sjalue.💚💚 så vet du hva ta deg et liten fri uke du. Det fortjener du💗💗

    2. Hvis jorda hadde vært flat ville man kunnet kjørt utfor til slutt:p et land ville jo vært på «kanten». Er vel en gammel teori som har vist seg å ikke stemme. Jorda er rund

    3. Hur menar du, ingen vet egentligen? Om man kan matte och fysik så är det rätt lätt att bevisa att jorden är rund. För att inte tala om alla de som har varit i rymden, seglat jorden runt eller alla som varit till antarktika. Du har ju själv flygt en del, aldrig funderat på varför du flyger i en kurva (upp över island) när du flyger från tex Oslo till LAX? Sen har vi ju så klart NASA och liknade organisationer runt om i världen. Copernicus och Galilei kunde förstå att joden var rund med ett kast teloskop och grundläggande matte- och fysikkunskaper på 1400-1500 talet men 500 år senare har vi folk som fortfarande ifrågasätter detta😂

    4. Veldig bra innlegg, som alltid <3 Jeg bare lurte på det med «fant en død mann» jeg så ikke at du skrev noe om det så jeg skjønte ikke helt Ahaha? mulig at det bare er jeg som ikke la merke til det da (:

    5. Isabelle: JEG ER HELT ENIG MED STELLA !!
      ❤️❤️
      Ta deg en uke fri kanskje mer 🤗
      Love you 💕💕💕

    6. “Ingen vet egentlig?”
      Har du lyst til å revurdere det sitatet? Det er 57 år siden mennesket først var i verdensrommet L i

    7. På pærra hadde dere nok klær ?
      Vasket dere ikke klærne eller noe ?
      Mange klær må jo ha bli skitne og truser .
      Hva gjorde dere ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg