Dette gjør meg så trist..

Heihei alle mine fine♡

Akkurat nå sitter jeg inne på hotellrommet i Mallorca og skal straks begynne å kle på meg for den aller siste dagen her nede, det er så trist å tenke på. Tiden har gått så utrolig fort! Jeg skjønner nå hvorfor jeg aldri bestiller turer som er mindre enn en uke, tiden går jo så fort. Det føles liksom ut som at jeg kom hit i går! Dagen i dag skal tilbringes mest mulig ute i solen. Planen er nok stranden, bading og soling. Bedre enn det blir det ikke! Det er noe av det beste jeg vet. 

Jeg blir nesten trist av bare tanken på at i morgen er jeg hjemme i Norge, jeg vil virkelig ikke hjem! Jeg tror faktisk det finnes noe som heter ”født i feil land” og jeg er en av dem. Jeg har faktisk vært på denne øya før, men det er lenge siden så jeg husker ingenting av det. Jeg ble faktisk overrasket over hvor fint det er her, jeg forventet ikke dette i det hele tatt. Strendene er helt hvite, havet er helt blått og været er så klart helt fantastisk! Hit kommer jeg til å dra flere ganger, for å si det sånn. 

Jeg har forresten vlogget noen dager her nede, jeg vlogget dag nummer to og i går så det gleder jeg meg til å vise dere. Vloggen kommer allerede ut senere i dag så det er bare å følge med, det ble en veldig fin og idyllisk vlogg! Gled deg. Nå skal jeg komme meg ut i solen. Ha en nydelig dag videre babes, ta vare på hverandre. Love you all♡

8 kommentarer
    1. Når jeg var liten slik som du er nå, da hørte jeg at jeg var ung bare en gang, men jeg skjønte ikke helt greia. Men nå skjønner jeg det, nå er det over, nå går det nedover og snart er livet over. Nå er det ikke gleder meg til neste år, Nå håper jeg neste år aldri kommer, eller jeg ønsker stoppe aldringen.

    2. Har du hørt utsagnet, 1 uke er for lite, 3 uker er for mye og 2 uker er nok i syden. Man blir lei alt.

    3. Derfor havner nesten all som bosetter seg i syden på fylla, de oppdager at det ikke er så morsomt, og så blir flaska trøsten.

    4. Født i feil land har jeg sagt om meg selv i mange år. Så glad det er flere som sier sier det samme, for det betyr at det faktisk er et begrep og at jeg ikke er helt tullete!! Mallorca er det beste jeg vet ❤️ Føler med deg. Sist jeg skulle reise derfra var jeg bare sur helt til jeg skjønte det var fordi jeg ikke ville reise hjem. Det var nåde fysisk og psykisk vondt å dra derfra. My second home ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg