Han kalte meg HORE

Heihei alle sammen♡

God morgen fra enda en vakker dag i Mallorca. Vi har akkurat våknet og fått spist litt frokost og straks går turen på stranden. Planen i dag er å dra på en annen strand som ligger litt lenger unna sammen med noen Rebecca kjenner her. I går var vi ute å spiste en kjempe god middag, nemlig sushi som jeg elsker! Selvom vi har all inclusive på hotellet så syntes jeg vi kan dra ut å spise noen dager, det er jo bare koselig. Man blir lei av samme mat hver eneste dag! 

💛GOLDEN HOUR & GOLDEN DRESS💛

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE GULE KJOLER – HER.

Etter middagen dro vi en tur ut å tok en drink. Vi er ikke her på fylla ferie, men det er digg å ta en god drink om kveldene. I går fikk jeg den beste drinken jeg noen sinne har smakt, gud så god den var! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Som jeg har skrevet på bloggen tidligere er jo bar gatene her helt kaos, spesielt når man ikke er ute etter å feste. Folk tar nærmest tak i deg for å få deg inn i restauranten og baren sin, det syntes jeg er skikkelig ekkelt og ikke minst slitsomt. Da jeg var yngre og var på ferie for å feste var det jo gøy, men ikke nå lenger, haha.. Gutter er også ekstremt på her, noe som er veldig slitsomt. Det er uten tull umulig å gå rett frem uten å bli stoppet opp og nærmest dratt i.

I går blant annet var det en mann som gikk på meg med vilje og ikke vil la meg gå videre, han sto rett foran meg og da jeg prøvde å flytte meg flyttet han seg etter slik at jeg ikke fikk gått. Han ville absolutt ikke la meg gå, så dette varte ganske lenge. Veldig ubehagelig så jeg var nødt til å si ifra og flytte på han selv, hehe. Det endte med at han tok hardt tak i armen min, kalte meg hore og blikket meg fra topp til tå før han slapp meg og lot meg gå videre. Respektløst spør du meg! Dette var ikke engang en fyr som jobbet her. Jeg skjønner jo at de som jobber her er nødt til å stoppe folk og spørre om de vil inn i baren eller restauranten dems, men dette var en turist akkurat som meg.

Jaja, nok om det. Sånne ting må man nesten regne med skjer når man er på steder som dette. Selvom det er ekstremt teit og unødvendig at det er sånn! Det burde jo ikke være slik at man skal venne seg til slikt! Nå skal jeg ta på meg bikini og komme meg ut i solen og på stranden, dette føler jeg blir en bra dag. Ha en nydelig dag babes, vi blogges senere! Love you all♡

18 kommentarer
    1. Jeg vet hvordan mannen tenkte. Han såg deg og så tenkte han inne i hodet sitt, hun skulle jeg pult. Men så visste han at det kom aldri til å skje og da ble han fortvilet fordi han ønsket jo å pule deg og nå fikk han ikke det. Så da kalte han deg hore og gikk tøff videre.

    2. Han hadde jo riktig også, fordi, alle som puler rundt med folk de ikke er gift med er jo horkarer og horer etter definisjon av ordet hore.

    3. Dette er egentlig veldig interessant. 1. Hvis du puler folk du ikke er gift med for Gud, da er du hore og gjør noe galt for Gud, fordi en kvinne kan bare ha en mann.
      2. Men en mann kan ha mange kvinner som han er gift med for Gud, kvinnen må bare si JA jeg vil være hans kone, før de har sex. Men da er hun låst.
      Men samtidig kan mannen ha elskerinner som kalles konkubiner, det er koner som han er gift med for Gud, men som ikke har status som koner utad.

    4. Dette er slik Jødene hadde det, og slik Jesus og de 144000 har det. Alt gjelder de som tilhører Gud. De utenfor tilhører ikke Gud, de har egne regler.

    5. Vi må se det store bildet, Det gamle testamentet var for Abraham og Jødene. Det nye testamentet er for Jesus disipler, og Gud valgte ut 144000 disipler. Bibelen er rettet til og for Jødene og Jesus disipler.

    6. Jeg blir så sur, hvis det er noen som prøver seg mot deg voldelig. 😡 Jeg vil ikke at noen skal skje med deg. Du har heldigvis Rebecca med deg. Hvis du har gått alene, da er det en stor sjanse til at du blir voldtatt.

    7. Hahaha endelig får du erfart i virkeligheten hvordan folk ser på deg! Fordi du ER HORE!! Se på deg selv alt er horeri! Du ser ut som en hore og du oppfører deg som en hore og alle bildene dine er kvalmt og horete!!!

    8. Er det så rart ar folk kaller deg for hore? Nei!!!! Du legger opp til det selv. Når du går rundt i bare truse så sender du jo ut signaler som “kom å ta meg” eller “kom å se på meg for jeg er så deilig”. Du er jo en forbanna selvdigger som liker å vise seg naken rundt folk. Jeg syns synd i barna dine som du kommer til å få en gang i framtiden. Skal du la barna dine gå like horete kledd som deg da?

    9. 1. Mannen va sikkert full og dum. 2. Maurice i komentarfeltet har du drokke absinth i dag eller, jesus himmel og jord. 3. Liker deg kjempe godt, synd at folk ikke har mere respekt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg