Han tisset i buksa rett foran meg

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetElsker playsuits! DU KAN FINNE MANGE FINE HER.

Jeg kan ikke akkurat si at jeg savner å være 17 år og gira på rølpefylla i syden, haha.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte å holde ut slik en hel uke i strekk for bare noen få år siden! Nå har jeg vært her i Mallorca i en dag og jeg er allerede sjokkert. I går kveld var vi en tur innom bar gaten i Magaluf, jeg orket ikke drikke så veldig mye så det ble bare en fin drink på en bar. En veldig rolig og edru kveld med andre ord.

Da vi skulle gå gjennom bar gaten var det virkelig helt kaos. Et morsomt kaos når det er sagt, men ikke i edru tilstand! Det er så merkelig å gå rundt på et sånt sted når man er edru å se på alle andre som drikker seg helt dritings og drar den virkelig helt ut. I går så jeg mye rart for å si det sånn. Vi gikk blant annet forbi en voksen mann som hadde drukket alt for mye alkohol. Han hadde sloknet og fire andre menn bar han over veien før de la han ned på andre siden der jeg sto. Denne stakkarslige mannen som ikke klarte å ta vare på seg selv hadde klart å tisse på seg, helt sikkert mistet alt han hadde i lommene sine og det var umulig å få liv i han. Tenk hvor mye angst og anger han kommer til å ha når han våkner opp i dag! Klarer ikke engang forestille meg det. Misunner han ikke for å si det sånn. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

SNAPCHAT: isabelleeriksen

Tanken på at dette faktisk har skjedd en godt voksen mann skremmer meg enda mer. Ikke bare burde han ha litt bedre kontroll over seg selv, men tenk hvor mange andre dette skjer med som er yngre og kanskje også motsatt kjønn. Jeg har sett nok denne ene dagen til å si at det ikke er alle som vil andre godt og det er mange som utnytter andre mennesker. Man skal virkelig passe på hva man gjør og velger å drikke, for man vet aldri hva som kan skje. Skumle greier! Altså, jeg har lært mye av å gå rundt edru å se på andre fulle mennesker. 

Menmen, dette er jo også et supert sted med utrolig mange mennesker som har det veldig morsomt! Jeg kunne festet her selv og skal det helt sikkert i løpet av disse dagene jeg er i Mallorca, men helt klart passe på meg selv. Det er gøy helt til det ikke er gøy lenger! Jeg har jo vært på Rhodos blant annet og andre party steder, men dette syntes jeg faktisk var det beste og kuleste stedet. 

Første dagen i Mallorca var utrolig fin, til tross for at jeg var helt utslitt. Jeg sto jo opp klokken 05:45 dagen før da flyet gikk veldig tidlig på morgenen. Jeg ser frem i mot et par dager til i sola og varmen. Første dagen ble tilbragt ved hotellet vi bor på og på sjøen i en båt! Det er så utrolig fint her! Strendene og havet er virkelig helt fantastisk.

11 kommentarer
    1. Omfg du er på samme hotel som vennen min er på tror jeg! Så kult!❤️❤️ Hilsen verdens største fan💓 plis ha meetup i Bergen 💓💓💓

    2. Love derre kan derre lage en vidio der dere lager en spørsmål?s video plis vist derre gjør det er derre best

    3. Håper virkelig ikke dere bare fortsetter å gå etter å ha sett ett menneske i hjelpeløs tilstand? Når man «ikke får liv» i ett annet menneske er det kanskje på sin plass å kontakte ambulanse og sørge for at mennesket får hjelp? Hva vis det hadde vært din far? Din mor, søster bror eller deg selv?
      Sannsynligheten for at han er dopet ned, ranet osv er også høyst tilstede. For deres egen skyld håper jeg som sagt virkelig at dere hjalp til, og om det er slik at dere bare gikk videre slik du fremstiller det i innlegget håper jeg karma kommer å tar dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg