NÅ REISER JEG TIL…

Hallo fra flyplassen alle sammen ♡

Det ble plutselig en veldig spontan tur til SPANIA!! Nå reiser jeg til Mallorca sammen med Rebecca faktisk. Dette ble planlagt for kun noen dager siden og her sitter vi, sykt gøy. Jeg elsker å være så spontan som dette og bare takke ja til alt. Rebecca spurte meg på torsdag kveld om jeg hadde lyst til å være med til Spania og to dager etterpå er vi på vei.

Vi skal ikke være borte mange dagene, vi kommer faktisk allerede hjem igjen på torsdag så det blir bare fem dager borte. Men det er bedre enn ingenting! Nå skal jeg komme meg på flyet slik at ikke det blir forsinket, haha! Vi blogges mer fra Mallorca, gi meg en lyd om du også er der 😉 Gleder meg masse til å oppdatere bloggen masse på tur! Love you all ♡

35 kommentarer

Siste innlegg