Fikk ikke lov å være med til LA med Sofie og Isabel

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint, håper jeg. I går var det fredag, noe som betyr at jeg svarte på ukens spørsmål som dere har sendt inn til meg. Jeg får alltid masse gode spørsmål, så tusen takk til alle som sender inn fine spørsmål til meg. Jeg setter stor pris på det! Legg meg til på Snapchat om du vil sende meg masse spørsmål neste uke. Der heter jeg: isabelleeriksen.

I går kom det inn et spørsmål, eller jeg har egentlig fått dette spørsmålet mye i det siste så jeg tenkte bare å oppklare dere i alt som har skjedd. Jeg mener så klart dette med Los Angeles og at jeg har fått masse spørsmål om at: ”Skulle ikke egentlig du være med jentene til USA?”.

Jeg svarte på dette spørsmålet og det var en del som misforstod, haha. Det var absolutt ikke slik at jeg bokstavelig talt ble ”ditchet”, men jeg trodde selv at jeg skulle være med. Jeg trodde det da jeg fortalte folk at jeg snart skulle til LA igjen. Saken er den at jeg snakket med jentene i mai om at jeg også skulle være med og at de skulle fortelle meg når vi skulle bestille og fikse billetter. Sofie sendte meg en melding om at det er mulig det blir litt senere enn planlagt da Isabel skulle til Hellas en uke først. Jeg reiser jo til Florida og er i Florida i slutten av juli så veldig mye senere kunne jeg ikke dra. 

Det endte med at de andre trodde jeg ikke kunne være med fordi jeg skulle reise til Florida, men jeg trodde de skulle si ifra om nye datoer og se om jeg kunne før de valgte å bestille billetter uten meg. Som sagt er det ingen sure miner, og Sofie og jeg har snakket om dette haha.. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor folk lagde en så big deal ut av det i går, nok en gang en elendig forklaring av meg I guess! Men jeg skrev jo aldri at jeg ikke fikk lov til å være med dem! Svaret mitt i går var så klart ikke ment negativt mot noen av jentene.

Jeg følte jeg trengte å forklare dere alt da det var mange som fant opp mye rart i går og har sendt de andre jentene mindre fine meldinger.. Så nå vet dere alt, ingen er sure på noen og jeg ble ikke ”ditcha”!

Jeg håper de har det fint i LA og koser seg masse, noe jeg er helt sikker på at de gjør! Jeg er selvfølgelig mega sjalu og skulle ønske jeg var der selv, jeg elsker jo den byen. Det er nok ikke så veldig lenge til jeg tar turen selv, men først blir det tur til Florida og faktisk enda en tur ganske snart som jeg enda ikke har fortalt om. Stay tuned babes. Det skjer veldig snart! Jeg gleder meg.

🌸🌸🌸
 

FORRESTEN SÅ ER DET JO MEETUP I DAG!! Ses vi? Jeg gleder meg masse til å møte alle som kommer. Om du ikke har fått med deg at jeg skal ha meetup i dag så er det klokken 16:00 på Bryggetorget ved Aker Brygge. Kom å møt meg og noen av Norges største YouTubere! 

11 kommentarer
    1. jeg hadde faktisk blitt skikkelig sur og lei meg om mine venner ikke hadde sagt ifra når det var snakket om. Du er snill og en bra person Isabelle!! <3 Love you. JEG SKAL PÅ MEETUP I DAG

    2. Er uansett dårlig gjort å ikke fortelle deg om de nye datoene da.. Hadde det vært mine venner hadde jeg blitt skikkelig skuffa.

    3. Jeg hadde blitt så lei meg, om veninne mine bare gikk ut ifra noe sånt og reiste til LA uten meg liksom… Jeg beundrer at du bare legger det bak deg sånn, men alle burde VIRKELIG forstå om du holder nag for det. Det hadde ikke tatt lange tiden å si ifra om ny dato, når man har sagt man skal gjøre en ting så får man gjøre det. Prøver ikke si at du skal lage en sak ut av det, men å skrive på bloggen at det er helt okey, vanskelig å ta den. Håper du har kost deg på ferien din da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg