DETTE ER HELT SYKT!! -Konspirasjonsteorier

Heihei alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Hvert fall nå som de fleste har sommerferie, jeg misunner virkelig alle som har ferie nå. Jeg husker selv hvor glad og lykkelig jeg var på denne tiden for noen år tilbake. I går la jeg ut på Snapchat og på Instagram story at jeg har sett litt på konspirasjonsteorier og sett litt på ting som ikke gir mening med jorda og verden vi lever i, men etter at jeg så dette ga det faktisk litt mening haha! Det er skikkelig ekkelt å tenke på. Man begynner virkelig å tenke.

Etter at jeg fortalte dere dette fikk jeg en melding av en som sa jeg burde se på Shane Dawson sine konspirasjonsteori videoer på YouTube. Han er en veldig populær YouTuber med flere millioner abonnenter. Så ja, det har jeg gjort i dag, haha. Han snakker på engelsk så det kan hende det er litt vanskelig å skjønne for noen (jeg vet jo at jeg har litt yngre lesere, men jeg vil dele dette uansett)! Han har laget masse videoer om teorier folk tror på og hva og hvorfor ting har skjedd. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Finnes illuminati?

Styrer the goverment alt?

Blir vi mennesker lurt trill rundt?

Er jorda rund eller flat?

Sto USA egentlig bak 9/11?

Landet egentlig mennesker på månen?

Døden til Michael Jackson og flere kjendiser?

Jobber kjendiser for illuminati og er dem ”slaver”?

Hva skjedde med flyet som ble sporløst forsvunnet i Malaysia?

Er barne-tv egentlig ondskap?

Spionerer ”sjefene” på oss?

 

Noe av dette er det masse videoer av på YouTube! Det er så mye jeg setter spørsmål ved og som jeg skulle ønske jeg visste. Det er så klart veldig mye som også er tull og som overhode ikke gir mening, men enkelte ting begynte jeg faktisk å tenke over og fikk sjokk av noe som faktisk har skjedd i verden. Helt ærlig så er det jo ingen som egentlig vet hvorfor vi er her eller hva vi gjør her. Han undersøker ting og prøver å finne bevis på mye. I den ene videoen søker han opp kjendiser på sosiale medier og ser hvor mange av følgerne som er falske. Og vet du hva?! Nesten halvparten av KIM KARDASHIAN sine følgere på Twitter er falske. Lever vi i en falsk verden, blir vi lurt trill rundt?

To av mine favoritt videoer:

RbwR_uHhiI0
 

_53cGxAUuDk

(Klikk på bildene for å komme til videoen)

Du kan finne han på YouTube med flere videoer HER

 

23 kommentarer
    1. Du burde se på Sara Høydal også! Hun har forsvinningsfredager og konspirasjonsteorier! Sjukt braaaa!

    2. Hei, du er vakker som alltid. Nå skal jeg fortelle hva som er sant. Det som er sant er at en dag i fremtiden da kommer Jesus Kristus sammen med englene sine, og da får alle døde Saints (alle som tilhører Jesus) livet tilbake som engler, og de få Saints som lever når Jesus kommer blir forvandlet til engler. Så styrer de over jorden og universet i all evighet, ingen ende. Og da vil alt som har skjedd på jorden bli glemt.

    3. Og en ting til, hvis dette ikke vil skje, men det vil skje. Men hvis det ikke skjedde, da hadde alt vi gjorde hver eneste dag vært meningsløst fordi vi alle dør.

    4. Men noen Saints liker kvinner slik som andre menn gjør, så noen Saints ønsker ha med seg en kvinne, derfor blir det noen få kvinner som blir Queens over universet sammen med Saints.

    5. Kan du tenke deg hvorfor noen Saints vil ha med seg en kvinne? Det er fordi de ønsker ha en venn som de kan elske og prate med i all evighet.

    6. Den eneste, den eneste en religionen på jorden som er i nærheten av det som er sant, det er katolikkene, fordi Jesus disipler gikk over til å bli kalt katolikker.

    7. Binget konspirasjonsteoriene hans for ei stund siden, det er så spennende! Men alt er ikke like lett å tro på, og det sier han jo også selv. Men det er mye som gir mening også, for noen av teoriene inneholder ganske troverdige bevis og argumenter. Er sykt gøy å reflektere over teoriene han tar opp!

    8. Oi jeg ble sjokka over at jeg kom over noe sånt som dette på en “rosablogg”. Samboeren min prater så ofte om akkurat de tingene du nevner ovenfor og det er sykt spennende men også skummelt. Skummelt fordi mange mennesker er blinde mot den egentlige hverdagen (hva jeg tror i alle fall) Om du synes dette er interessant bør du fortsette å lese om det, eller evt skrive til typen min så kommer du få høre utrolig mye som han har lest om og sett videoer om. Bra innlegg!!

    9. Hei, jeg heter Casper ved navn. Dette er en åpen invitasjon for deg til å bli en del av verdens største konglomerasjon. Når vi begynner årets rekrutteringsprogram, vil jeg gi deg beskjed om at ingen blodoffer eller død av kjære er involvert . Stormesteren ga oss mandatet til alltid å nå ut til folk som deg, så utnytt denne muligheten og bli med i den store Illuminati-familien. Send en e-post til den offisielle illuminati-e-postadressen på Hangouts🔼[email protected]🔼 eller hva som er app med +1 (857) 309-9166 for mer info

    10. Mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble Illuminati-medlem. Jeg vil gi beskjed til menneskene som vil være med på den store illuminaten, om hvordan jeg ble hjulpet av et stort illuminert medlem. Hans navn er Felix. Hjelper meg med å gjenvinne livet mitt fra dødsstadiet. etter å ha blitt sparket i cirka 5 år og seks måneder. Etter å ha blitt lurt av så mange medlemmer av Illuminati. Jeg har vært håpløs, økonomisk nede gjennom de årene. Men en dag, da jeg surfe på Internett, kom jeg over stillingen som Great Illuminate-medlemmet, herr Felix, og sa at du kan være berømt, rik og vellykket i livet av å være medlem av den store Illuminati, umiddelbart kontaktet jeg og Jeg forklarte ham alt, og han anbefalte meg og hjalp, og jeg betalte for medlemsregistreringsskjemaet som skal brukes til å initiere meg, og jeg ble innledet til den nye Illuminati nye verdensordenen. etter og også ga de meg alle retningslinjene og fortalte meg at alle nye medlemmer blir belønnet med summen på $ 1.000.000 amerikanske dollar kontanter etter igangsetting. Ved hjelp av Herr Felix. Jeg ble innledet for fullt som et komplett Illuminati-medlem. Hvis du har mislyktes i svindlere før, eller dette er første gang du ser etter hvem som skal hjelpe deg å bli medlem, er mitt råd for deg å prøve Herr Felix. Han er din beste sjanse for å bli det du noensinne ønsker for ditt fremtidige liv. Kontakt ham E-post: [email protected] eller WhatsApp +2348056051569.

    11. Mit vidnesbyrd om, hvordan jeg blev Illuminati-medlem. Jeg vil underrette de mennesker, der vil være med i den store illuminat, om, hvordan jeg blev hjulpet af et stort Illuminati-medlem. Hans navn er hr. Felix. Hjælper mig med at genvinde mit liv fra dødsfasen. efter at have været fyret i ca. 5 år og seks måneder. Efter at have været svindlet af så mange medlemmer af Illuminati. Jeg har været håbløs, økonomisk nede gennem disse år. Men en dag, da jeg gennemsøgte internettet, stødte jeg på stillingen som Great Illuminati-medlem, hr. Felix, og sagde, at du kan være berømt, rig og succesrig i livet ved at være medlem af den store Illuminati, straks kontaktede jeg og Jeg forklarede alt for ham, og han anbefalede mig og hjalp, og jeg betalte for medlemskabsregistreringsformularen, der vil blive brugt til at indlede mig, og jeg blev indledt til den store Illuminati nye verdensorden. Bagefter gav de mig alle retningslinjer og fortalte mig, at alle nye medlemmer belønnes med summen af ​​$ 1.000.000 kontante dollars efter indledning. Ved hjælp af hr. Felix. Jeg blev indledt fuldt ud som et komplet Illuminati-medlem. Hvis du har mislykkedes med svindlere før, eller dette er din første gang, du leder efter nogen, der kan hjælpe dig med at blive medlem, er mit råd til dig at prøve hr. Felix. Han er din bedste chance for at blive det, du ønsker for dit fremtidige liv. Kontakt ham E-mail: [email protected] eller WhatsApp +2348056051569.

    12. Mit vidnesbyrd om, hvordan jeg blev Illuminati-medlem. Jeg vil underrette de mennesker, der vil være med i den store illuminat, om, hvordan jeg blev hjulpet af et stort Illuminati-medlem. Hans navn er hr. Felix. Hjælper mig med at genvinde mit liv fra dødsfasen. efter at have været fyret i ca. 5 år og seks måneder. Efter at have været svindlet af så mange medlemmer af Illuminati. Jeg har været håbløs, økonomisk nede gennem disse år. Men en dag, da jeg gennemsøgte internettet, stødte jeg på stillingen som Great Illuminati-medlem, hr. Felix, og sagde, at du kan være berømt, rig og succesrig i livet ved at være medlem af den store Illuminati, straks kontaktede jeg og Jeg forklarede alt for ham, og han anbefalede mig og hjalp, og jeg betalte for medlemskabsregistreringsformularen, der vil blive brugt til at indlede mig, og jeg blev indledt til den store Illuminati nye verdensorden. Bagefter gav de mig alle retningslinjer og fortalte mig, at alle nye medlemmer belønnes med summen af ​​$ 1.000.000 kontante dollars efter indledning. Ved hjælp af hr. Felix. Jeg blev indledt fuldt ud som et komplet Illuminati-medlem. Hvis du har mislykkedes med svindlere før, eller dette er din første gang, du leder efter nogen til at hjælpe dig med at blive medlem, er mit råd til dig at prøve hr. Felix. Han er din bedste chance for at blive det, du ønsker for dit fremtidige liv. Kontakt ham E-mail: [email protected] eller WhatsApp +2348056051569.

    13. My testimony on how I became an Illuminati member. I want to notify the people who want to join the great illuminate, on how I was helped by a great Illuminati member. His name is Mr Felix. Helping me to regain my life from the stage of death. after being sacked for about 5 years and six months. After being scammed by so many members of the Illuminati. I have been hopeless, financially down throughout those years. But one day, as I was browsing through the Internet, I came across the post of the Great Illuminati member, Mr Felix, saying you can be famous, rich and successful in life by been a member of the great Illuminati, immediately I contacted and I explained everything to him and he recommended me and helped and I pay for the membership registration form which will be used to initiate me, and I was initiated to the great Illuminati new world order. Afterwards they gave me all the guidelines and told me that all new members are rewarded with the sum of $1,000,000 US Dollars cash after initiation. With the help of Mr Felix. I was initiated fully as a complete Illuminati member. If you have failed into scammers before, or this is your first time looking for  someone to help you become a member, my advice for you is to give Mr Felix a try. He is your best chance of becoming what you wish for your future life, Contact him Email: [email protected] or  WhatsApp +2348056051569.

    14. Mitt vitnesbyrd om hvordan jeg ble et Illuminati-medlem. Jeg vil varsle folket som ønsker å bli med i den store belyse, om hvordan jeg ble hjulpet av et stort Illuminati-medlem. Han heter Mr Felix. Hjelper meg med å gjenvinne livet mitt fra dødsfasen. etter å ha blitt sagt opp i omtrent 5 år og seks måneder. Etter å ha blitt lurt av så mange medlemmer av Illuminati. Jeg har vært håpløs, økonomisk nede gjennom de årene. Men en dag, mens jeg surfer på Internett, kom jeg over innlegget til Great Illuminati-medlemmet, Mr Felix, og sa at du kan være berømt, rik og vellykket i livet ved å være medlem av den store Illuminati, umiddelbart kontaktet jeg og Jeg forklarte alt for ham, og han anbefalte meg og hjalp til, og jeg betalte for medlemsregistreringsskjemaet som skal brukes til å initiere meg, og jeg ble innviet til den store nye verdensorden i Illuminati. Etterpå ga de meg alle retningslinjene og fortalte meg at alle nye medlemmer blir belønnet med summen av $ 1.000.000 amerikanske dollar kontant etter initiering. Med hjelp av Mr Felix. Jeg ble initiert fullt ut som et komplett Illuminati-medlem. Hvis du har mislyktes i svindlere før, eller dette er første gang du leter etter noen som kan hjelpe deg med å bli medlem, er mitt råd til deg å prøve Mr Felix. Han er din beste sjanse for å bli det du ønsker for ditt fremtidige liv. Kontakt ham E-post: [email protected] eller WhatsApp +2348056051569.

    15. DETTE ER EN OFFENTLIG MELDING TIL VERDEN
      MERK: DET ER INGEN MENNESKELIG OPPDRAG OG ILLUMINATI SPØRER IKKE FOR REGISTRERINGSGIFTEN
      Du kan kontakte tempelagenten via WhatsApp: + 234-9068-2122

      Er du forretningsmann, politiker, musiker? Du vil være rik,

      berømt, kraftig i livet, bli med i kulten til Illuminati-brorskapet

      i dag og få en rik øyeblikkelig sum av. 1 million dollar i uken og gratis

      Bil uansett hvor du velger å bo i denne verden og få til og med $

      1.000.000 som din fordel for å starte et nytt liv.

      Du må være minst 20 år gammel før du kan kontakte våre partnere
      E-post:
      worldillluminatitemple666 @ gmailcom eller
      Whatsapp: [+ 234-9068-2122]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg