Dette gjør jeg alltid om morgenen

Morgen rutiner er veldig populært å dele. Jeg har selv sett ekstremt mange morning routines videoer på YouTube, men jeg tror ikke på noen av dem, haha.. I hvert fall ikke at alt liksom ser så bra og perfekt ut om morgenen! Det er mulig noen er slik, men det er veldig vanskelig for meg å tro på da jeg ser ut som et takras og føler meg like ille om morgenen selv.

Det er mange som har spurt meg om en slags morgen rutine og lurer på hva jeg gjør om morgenen. Derfor tenkte jeg å fortelle dere det helt ærlig, uten filter! Noen morgener er så klart litt forskjellige enn andre, men som regel gjør jeg det samme. Jeg er ikke et A menneske, for å si det sånn.

🌸MY MORNING ROUTINE🌸

Sjekke telefonen – Det aller første jeg gjør når jeg våkner av alarmen på telefonen min er så klart å skru den av før jeg sjekker telefonen min. Da sjekker jeg som regen alle sosiale medier, snapper litt med venner og svarer på meldinger som jeg har fått i løpet av natten eller tidlig på morgenen. Det er som regel ikke så veldig mange!

Stå opp og ta på meg morgenkåpe – Etter at jeg har sjekket telefonen min reiser jeg meg opp fra sengen og tar på meg den hvite deilige morgenkåpen min som henger over stolen på soverommet mitt. Tar gjerne noen selfies i speilet som jeg legger ut på snap og skriver god morgen, haha. 

Processed with VSCO with c1 preset

Gå på do – Jeg må alltid tisse på morgenen og det er noe av det aller første jeg gjør når jeg har kommet meg opp fra sengen. 

Ta p pille – Når jeg kommer tilbake til soverommet mitt, tar jeg alltid en p pille som ligger på nattbordet mitt. Jeg tar pillene hver morgen! Jeg vet det er mange som tar p piller hver dag til akkurat samme klokkeslett, nå nøye er ikke jeg.

Processed with VSCO with c1 preset

Reie opp sengen – Dette hender det at jeg dropper å gjøre noen ganger, men det er veldig deilig å gjøre det. Da ser alt liksom så mye bedre ut og alt der mye mer ryddig ut. 

Processed with VSCO with c1 preset

Lage kaffe og mat – Jeg elsker kaffe, spesielt om morgenen! Det er ikke alltid jeg er sulten så tidlig om morgenen, men om jeg er det og har tid lager jeg meg litt mat. Det blir som oftest restemat fra middagen før, eller en brødskive. Kaffen og maten får jeg i meg oppe på rommet.

Sette meg på mac’en – Jeg setter meg alltid på mac’en med kaffen og prøver å få ting gjort. Jeg elsker å se på YouTube videoer mens jeg spiser og tenker ut hva jeg kan blogge om. Det er alltid vanskelig, finne ut hva man skal skrive om! Forresten så tar jeg alltid i mot bloggtips, så hvis det er noe du vil jeg skal blogge om er det bare å si ifra.

Processed with VSCO with c1 preset

Blogge – Jeg pleier som regel å blogge to – tre ganger om dagen, noe som til tider kan være veldig vanskelig. Jeg prøver alltid så godt jeg kan og skriver som bare det på tastaturet om morgenen og tidlig på dagen. Jeg liker å bli fort ferdig med ting så jeg kan nyte dagen videre og ikke tenke så alt for mye på bloggen.

Sminke meg – Om det er noe jeg skal eller om jeg bare har lyst, så sminker jeg meg. Det er ikke hver dag jeg gidder å sminke meg masse, men jeg liker å gjøre det om jeg har planer hele dagen eller bare om jeg føler for å være ekstra fin, haha.. 

🌸🌸🌸

Hva gjør du om morgenen? 

20 kommentarer

Siste innlegg