Jeg har ingenting å klage på

Det er mye jeg er takknemlig for. Akkurat nå er det også mye som gjør meg glad og som har gjort meg glad! Det er så viktig å tenke på dette i stedet for alt man ikke er glad for, jeg har skutt meg selv på det før og det er absolutt ikke bra! Tenk faktisk hvor heldig du er. Selvom du har en dårlig dag, betyr ikke det at du har et dårlig liv. 

 Processed with VSCO with p5 preset

LIGNEDE SOLBRILLER – HER.

LIGNEDE JAKKE – HER. (Mulig å klippe for å få lik min)

LIGNEDE BUKSE – HER.


Dette er jeg glad for:

❤️Foreldrene mine er virkelig de beste. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem! Jeg er så heldig og takknemlig for at jeg har to (4 + steforeldre) foreldre som er helt friske.

❤️Jobben min som jeg har i dag er virkelig noe jeg elsker. Det å være min egen sjef og styre dagene selv samt å underholde dere med bloggen og ikke minst YouTube gjør meg så glad.

❤️Mormor! Mormor er en av mine favoritt personer i hele verden! Jeg har alltid vært super glad i mormor.

❤️Sommeren kommer og har allerede vært her en stund, noe som så klart gjør meg super glad. Sommer er min favoritt årstid!

❤️Jeg reiser snart til USA igjen. Denne gangen til Florida! Jeg elsker Florida og har vært der en gang før, nå skal jeg til en annen by enn sist. 

❤️Helsen min har alltid vært bra og er det fortsatt. Mennesker tar virkelig ting man har forgitt og jeg syntes alle burde sette mer pris på hva man faktisk har. Helsen også da som er det viktigste!

❤️Jeg har venner som jeg kan stole på og fortelle alt til. Det er jeg så glad for at jeg har! Jeg har ikke mange venner jeg føler jeg kan stole 100% på, noe jeg ikke trenger. Det er bedre med tre diamanter enn ti gråstein.

❤️Jeg er fornøyd med meg selv. Hvordan jeg ser ut, hvordan jeg er som person, og egentlig hele meg er jeg super fornøyd med. Ingenting å klage på, det er det få som egentlig har.

 Processed with VSCO with p5 preset

LIGNEDE SOLBRILLER – HER.

LIGNEDE JAKKE – HER. (Mulig å klippe for å få lik min)

LIGNEDE BUKSE – HER.

 

Hva er du takknemlig for?

13 kommentarer
    1. Jeg er takknemlig for at je er frisk,også er jeg takknemlig for at du har det bra i livet? og at du blogger. Det er jeg sikkelig takknemlig for. Jeg elsker deg masse isabelle😘💜😍❤️

    2. Mine foreldre er skilt og deg gjør livet vanskelig, jeg er ti år og fikk vite dette i nyttårs tidene, nå har meg og mamma flyttet til kr.sand og pappa bor i Marnardal. Dette er vansklig for meg så gjerne gi meg noen tips til hva som gjør det mindre sårt pliss😢 god sommer elsker deg ❤

    3. Taknemmelig for at jeg har en fantastisk sønn . Alt set andre jeg har i livet er bare en bonus . Så lenge jeg har sønnen min så trenger jeg egentlig ikke noe mer

    4. Og hver gang jeg spiser god morgen yogurth med nøtter, den lyse brune pakken med sukker. Da føler jeg meg veldig glad.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg