Jeg ber om å bli voldtatt, Nytt hår & Sykt irriterende ++

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Nå sitter jeg faktisk å koser meg med en pizza samtidig som jeg ser litt på tv. Nam jeg elsker pizza! I dag har jeg bare vært hjemme å jobbet. Jeg la forresten ut en konkurranse på Instagram tidligere i dag der du kan vinne en frisørtime til en verdi av 3500, altså klipp + farge. Jeg elsker å ha konkurranser, og jeg vet dere liker det like mye som meg. Meld deg på konkurransen da vel. På Instagram heter jeg: isabelleeriksen_

Ukens høydepunkt:
Jeg har fått levert masse fine klær, noe jeg faktisk ble skikkelig glad og giret over. Det er mulig dette sjokkerer mange, men jeg shopper veldig lite! Det er sjelden jeg kjøper meg nye klær. Jeg kan faktisk ikke huske sist og jeg merket virkelig at det var på tide med noe nytt nå! Nå er det jo sommer, og jeg reiser straks til Florida så jeg hadde lyst på nytt. Jeg har også fått helt nytt hår, noe jeg seriøst trengte! Jeg hadde ettervekst nærmest fra helvete og stortrives med mitt nye korte, blonde hår!

Ukens nedtur:
Dårlig vær.. Det kom vel ikke som noe sjokk at det var forrige ukes nedtur da humøret mitt og jeg er avhengig av at været er bra, haha.. Det er helt sikkert flere som føler det på samme måte. Humøret mitt er hundre ganger bedre når det er fint vær ute, jeg føler meg bare ekstremt mye bedre når solen skinner! 

Ukens irritasjon:
Det er ikke min feil at en ekkel mann tok tak i puppen min. Forrige uke fortalte jeg dere her på bloggen at jeg for en stund siden opplevde noe veldig ekkelt. Jeg var ute på byen og hadde det gøy med vennene mine helt til en mann plutselig tok tak i puppen min i forbifarta da jeg gikk forbi han og han ville ikke slippe. Det er faktisk trakassering og ikke greit i det hele tatt. Da jeg fortalte om dette og var rimelig irritert fikk jeg et par kommentarer på at det var min egen feil. Fordi jeg burde kle på meg bedre og ikke gå med klær hvor puppene mine syntes. Jeg ber visstnok om å bli voldtatt! Det gjør meg så sinnsykt irritert. Uansett om jeg går rundt naken på gata, ber ikke jeg om å bli voldtatt! 

Ukens tanke:
Folk må slutte å ta alt og alle så veldig seriøst. Jeg er så utrolig lei av at folk alltid skal prøve å dra hverandre ned i stedet for opp. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan enkelte kan føle seg bedre av at andre har det vondt! En annen ting er også det at folk alltid skal se på negative folk har gjort, aldri det positive. Det plager meg faktisk ekstremt mye! Driter man seg ut en gang blir det liksom husket og tatt opp i evigheter! Gjør man noe dødsbra, blir det ikke engang snakket om eller tatt opp. 

Ukens antrekk:

Processed with VSCO with m3 preset

LIGNENDE KJOLE – HER.
 

Processed with VSCO with c1 preset

LIGNENDE JAKKE – HER. (Mulig å klippe)

LIGNENDE SOLBRILLER – HER.

LIGNENDE BUKSE – HER

 

Ukens mest leste innlegg:

Fakta om meg du ikke vet!

Jeg flashet hele rumpa..

NYTT HÅR!! Jeg farget håret hvitt og klippet meg kort.

27 kommentarer

Siste innlegg