Jeg har driti meg ut..

Processed with VSCO with m3 preset

LIGNEDE KJOLE – HER.

Jeg er så lei av at man kun skal se på det negative folk gjør, hvorfor ikke fronte alt det fine og gode man gjør? Hvert fall noe av det. Jeg er så lei av at folk kun er ute etter å finne feil med andre mennesker hele tiden. Her om dagen var jeg i et møte angående jobb og vi snakket blant annet om dette. Det er greit nok å snakke om negative ting og kritisere ting andre gjør og mener, men da skal man seriøst se på litt positive ting også. Det mener hvert fall jeg er rettferdig. De fleste mennesker har gjort flere positive ting enn negative ting! Det er nesten som at folk flest vil at andre skal mislykkes i det dem driver med og det andre trives med.

Si hvis en blogger, YouTuber, influenser eller en helt vanlig person driter seg ut en gang, eller gjør noe dumt en gang så blir det husket i evigheter. Mens når man faktisk gjør noe bra, da blir det ikke en gang snakket om. Jeg er fullt klar over at jeg har skrevet ting på bloggen som folk kanskje har misforstått og jeg er fullt klar over at alle ikke er enige i alt det jeg mener er riktig, men det betyr absolutt ikke at jeg er en dårlig person. Jeg som alle andre har driti meg ut flere ganger i løpet av livet. Det er helt normalt! Man lærer av sine feil og ingen er perfekte. Man skal ikke føle seg som en dårlig og mindre verdt person bare fordi man har gjort en feil, gjort en feil man er klar over. Det er menneskelig å gjøre feil.

Processed with VSCO with m3 preset

LIGNEDE KJOLE – HER.

Folk må slutte å ta alle så seriøst og leve sitt eget liv! Man må liksom uansett passe på hva man sier for en eller annen kommer til å bli fornærmet uansett. La nå folk gjøre og si akkurat som man har lyst til. Man trenger ikke mobbe noen, eller snakke stygt om en person fordi de mener noe annet enn du gjør. Om jeg har lyst på parykker la meg gå med parykker, det gjør vel ingenting med livet ditt om jeg velger å gå med rosa parykk noen ganger. Om jeg vil blogge om hvorfor jeg valgte å ta silikon og fortelle min historie, betyr ikke det at jeg ber andre om å gjøre det samme. Det at folk mener forskjellig betyr ikke at noen er mindre intelligent. Alle er forskjellige og har forskjellige meninger. Respekter hverandre! 

Blir folk lykkeligere med seg selv om man er frekk og snakker stygt om andre mennesker? For noen ganger virker det faktisk sånn. Spør du meg er det helt omvendt. Jeg blir lykkelig av å være snill, hjelpe andre og gi andre komplimenter, da får man ofte noe positivt tilbake også! Det er jo så mye koseligere, tro meg. Alle burde gi noen komplimenter til både fremmede, bekjente og venner minst en gang om dagen. Jeg skal love deg at du får det mye bedre med deg selv da, enn om du snakker stygt bak ryggen til folk! Prøv det! 

Processed with VSCO with m3 preset

LIGNEDE KJOLE – HER.

21 kommentarer

Siste innlegg