Ukens spørsmål// Leppene mine. Kort hår. Mensen. Drama. Selvskading ++

Processed with VSCO with p5 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvem er ditt forbilde? Ser du opp til noen?
Jeg har faktisk ikke noe typisk forbilde eller en spesiell person jeg ser opp til. Jeg er så klart mennesker som jeg syntes gjør veldig mye bra og som jeg får inspirasjon og motivasjon fra, men jeg har ikke en person jeg ser veldig opp til! 

Hvilke norske bloggere liker du best? Hvem liker du minst?
Mange av vennene mine er jo bloggere så det er jo dem jeg liker best, haha. Det sier seg jo selv. Jeg leser også veldig lite norske bloggere hver dag så jeg vet ikke hvem jeg misliker mest. Vil si de jeg aldri har møtt før og ikke fått noe ordentlig inntrykk av. Jeg liker ikke å dømme folk før jeg har hilst og blitt kjent med noen, det syntes jeg er feil.

Hvorfor valgte du å klippe av deg håret?
Jeg vet egentlig ikke. Bare fordi jeg syntes det er kult! Det har også vært utrolig deilig med litt kort hår tidligere og jeg tenker at nå som det er sommer kommer jeg til å sette pris på at jeg gjorde det. Når jeg ville ha så lyst hår som dette syntes jeg også at det er mye finere med kort hår, slik at jeg ikke ser helt bimbo ut!

Hvor mye fillers har du i leppene egentlig?
Nå vet jeg faktisk ikke. Fillers er jo ikke permanent så det går ut igjen, noe det har gjort på meg etter at jeg tok det sist som er langt over et år siden nå. Så jeg vet ikke hvor mye jeg faktisk har igjen nå. Sikkert 1 eller 1.5 ml.

Angrer du på at du farget og klippet håret nå?
Nei, absolutt ikke. Jeg elsker det!

 Processed with VSCO with c1 preset

Hva er det mest sårende noen har sagt til deg?
Hmm, det vet jeg ikke. Jeg tar meg absolutt ikke nær av noe slemt folk skriver til meg over nett, men det mest sårende må nok være noe som handler om familien min, at jeg burde dø og rett og slett trusler.

Har du noen tips for hva man burde gjøre når det er jente drama?
Bare trekke seg unna! Det syntes jeg hvert fall er det beste. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal krangle om ting over en lang periode, bare bli ferdig med det. Gjort er gjort!

Hvordan sa du til moren din at du hadde fått mensen?
Jeg tror jeg bare sa det. Jeg gikk jo bare rundt å ventet på mensen og nesten hadde lyst på den! Så jeg var nok bare veldig stolt og fortalte det med en gang. 

Hva syntes du om Isabel Raad? Er dere venner?
Hun virker som en veldig hyggelig jente, hvert fall for folk hun bryr seg om. Jeg kjenner henne ikke, men har hilst på hun et par ganger og jeg har et fint inntrykk av henne. Vi er ikke venner akkurat, men bekjente!

Hva tenker du om plast problemene vi har i dag?
Det er helt forferdelig. Ikke bra i det hele tatt. Jeg har faktisk begynt å bli flinkere til å droppe pose på butikken og slike ting, alle burde bli flinkere til å tenke på det i hverdagen.

Hvor mange forskjellige hårfarger har du hatt?
Haha, mange. Eller ikke mange farger, men jeg har farget det ganske mye opp gjennom årene. Jeg har jo hatt både brunt, svart, nesten gult, blondt, ombre hår. Så det begynner å bli en del farger. Herregud, jeg er glad for at jeg ikke er brunette lenger. Etter min mening kledde jeg det ikke i det hele tatt.

Har du opplevd at noen som tidligere mobba deg eller har vært frekke har tatt kontakt nå pga bloggen din?
Ja faktisk. 

Hva syntes du om at folk spør deg om rare spørsmål, som feks hvilken tampong str du bruker?
Det er så klart litt merkelig, jeg får så veldig mange merkelige spørsmål hele tiden. Noen ganger vet jeg jo ikke en gang om person som spør er seriøs. Jeg velger likevel å svare på det meste, jeg vet jo at det denne ene personen spør om uansett hva det er, er det helt sikkert flere som lurer. Likevel er det masse spørsmål jeg får som jeg aldri før har svart på og heller aldri kommer til å svare på!

Hvordan har du det for tiden?
Veldig bra faktisk! Tusen takk som spør. <3

Kjenner man at man blør når man har mensen?
Både og vil jeg si. Noen ganger så merker jeg det andre ganger gjør jeg ikke det. 

Hvem er din favoritt artist?
Jeg har faktisk ikke en favorittartist. Jeg liker dem som lager bra sanger, haha. Jeg syntes jo Ariana Grande er veldig pen, Drake er flink, Rihanna er flink og mange andre. Jeg har liksom ikke bare en!

Har du noen gang opplevd at en person står å klår på deg? Uten at du vil.
Ja, jeg fortalte jo her om dagen på bloggen om en hendelse som skjedde. Du kan lese det HER. Det var en mann på et utested som faktisk tok tak i puppen min, klemte til og ville ikke slippe. Det endte jo med at jeg måtte dytte han vekk og at venner av meg gikk bort å kjeftet på han. Ikke kult! Hater sånne mennesker.

Kan du ha house tour?
Jeg vet ikke, bor jo ikke alene. Usikker på om alle jeg bor med vil at jeg skal vise frem huset liksom. Kanskje på snap ellernoe 😉 Følg meg på Snapchat: isabelleeriksen

 Processed with VSCO with c1 preset

Angrer du litt på Paradise Hotel? Ville du fortsatt gjort det om du fikk sjansen?
Nei jeg angrer ikke på at jeg var med nå, men jeg kunne nok ikke vært med enda en gang! En gang holder.

Kan du ha en slags konkurranse der man kan vinne en dag med deg eller noe sånt?
Haha, det vet jeg ikke. Kanskje, vi får se! Hadde jo vært veldig morsomt da.

Er du sjalu på Martine fordi hun og Aleks er sammen?
Nei, absolutt ikke.

Er det sant at du skal være med på bloggerne? Siden du var med alle sammen her om dagen..
Nei det er ikke sant. Jeg var med dem fordi vi alle var invitert på en lunsj! Kjempe koselig var det, men jeg har ikke fått spørsmål om å være med på bloggerne. Hadde ikke takket nei om jeg hadde fått det da!

Paradise Hotel eller Ex on the beach?
Hmm, ville vært med på Paradise selv, men tror det blir morsommere å se på Ex on the beach på tv!

Kan du fortelle litt mer om da du ble mobbet?
Jeg har skrevet masse innlegg om det og det kommer sikkert enda flere innlegg! Noen innlegg om mobbing: HER, HER, HER, HER.

Skal du på VG – lista?
Jeg har ikke planlagt noe den dagen enda, så det kan godt hende jeg tar en liten tur bort! Det er jo så gøy.

 Processed with VSCO with c1 presetELSKER DENNE VESKA – LINK TIL MASSE FINE VESKER HER.

Hvor mye penger bruker du i mnd?
Jeg aner faktisk ikke, overraskende lite! Jeg syntes hvert fall selv jeg er veldig flink med penger og jeg er veldig flink til å spare. Hvis jeg skal tippe så bruker jeg kanskje rundt 10-15 000 kroner i mnd.

Hva er det dyreste du eier?
Det må bli Macen min, puppene mine, eller noe sånt!

Hvem heier du på i fotball VM?
Dem som vinner, haha. Jeg er ganske lite fotball interessert og har ingen spesielle lag jeg heier på! Jeg er veldig glad i Ronaldo da så jeg heier kanskje litt på Portugal, hehe.

Hvor gammel var du første gangen du smakte på alkohol?
Da gikk jeg i niende klasse tror jeg.

Hva skjedde da du prøvde å snuse for første gang?
Noe sinnsykt ubehagelig! Det anbefales absolutt ikke å prøve å snuse. Man blir kvalm svimmel og i verstefall så spyr man. Heldigvis kastet ikke jeg opp, men jeg ble utrolig kvalm, uvel og svimmel.

Hva skjedde da du prøvde å røyke for første gang?
Dette er også utrolig ubehagelig og man får faktisk vondt i halsen. Anbefales ikke!!

Hvor er vippene dine fra?
Jeg bruker som regel vipper fra House Of lashes, elsker dem! Mine favoritter er Boudoir og Iconic.

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du noen gang drevet med selvskading?
Nei, det har jeg aldri gjort! Det burde man ikke gjøre, hvis du er ulykkelig ta heller kontakt med noen å søk om hjelp. Du kommer ikke til å angre på at du fikk hjelp om du trenger det. Send meg også gjerne en melding, jeg prøver alltid å svare folk på sosiale medier! Instagram: isabelleeriksen_

Har du noen tips til folk som sliter med kroppspress?
Akkurat dette temaet syntes jeg er så utrolig vanskelig fordi jeg føler at uansett hva man gjør eller sier så mener folk noe annet. Jeg syntes man skal slutte å bry seg så veldig mye om andre og hvordan andre ser ut. Alle er forskjellig og ser forskjellig ut, sånn er det bare! Jeg personlig tenker ikke negativt når jeg føler noen er ”finere” enn meg, jeg får bare mer motivasjon til å for eksempel trene mer og ta vare på kroppen min. Hvorfor bry seg så fælt om kropp og hvordan alle andre ser ut?

Hva skjer med kroppen din når du spiser nøtter?
Det første som skjer er at jeg begynner å klø og merke det i halsen. Så begynner øynene mine å klø og renne deretter hoster jeg og blir tett i nesa. Etterhvert hovner hele ansiktet mitt opp så tetter også halsen min seg helt og jeg mister da pusten og får ikke puste. Så ganske alvorlig! Alt dette skjer da på rundt 15 minutter. Hater å være allergisk, det er skikkelig kjipt å alltid måtte passe på hva jeg putter i munnen. Jeg er faktisk så allergisk at hvis jeg kliner med noen som har spist nøtter tidligere på dagen så hovner jeg opp og merker det. 

Hva bruker du mest penger på?
Det må bli mat og spise ute på restaurant. Det er jo ganske dyrt å reise, noe jeg er veldig glad så det går en del penger der også! Samt mye småting.

Hva gjør du hvis du ser noen blir voldtatt?
Da prøver jeg selvfølgelig å stoppe det. Det kan nok være vanskelig, men jeg hadde hvert fall prøvd å stoppe det. Om ikke det hadde vært mulig hadde jeg nok ringt politiet og fått dem til å kommer til stedet fort og så klart funnet ut av hvem voldtektsmannen/dama er.

Ville du vært singel for alltid eller vært sammen med noen men ikke vært lykkelig?
Da ville jeg nok vært singel. Jeg kan være lykkelig alene!

Processed with VSCO with c1 preset

Liker du noen nå? Typ han du var på date med.
Nei, det gjør jeg ikke! Er ikke forelsket for øyeblikket.

Hvem er den yngste du har hatt sex med?
Et år yngre enn meg selv.

Hva handler Ex On The Beach om?
Det handler om en del folk som reiser sammen ned til et eksotisk fint sted for å feste og ha det gøy. Etterhvert kommer det exer av alle som er i huset og da blir det jo drama, krangling og ikke minst sex.

Har du hatt sex på stranda?
Ja.

Hva syntes du om at Mads Hansen «angriper» Isabel Raad i sangen sin? At han rett og slett dømmer henne for operasjonene hun har tatt?
Jeg føler egentlig ikke han angriper Isabel, men det er tydelig at det er hun som har ”inspirert” han mye i denne sangen. Jeg mener også at Isabel ikke burde ta alt så personlig for Mads kjenner jo ikke Isabel som person og aner ikke hvordan hun er så det han ”angriper” henne på er jo det hun har gjort og sagt i offentligheten som han da mener er feil. Det er lov etter min mening. Jeg kan også forstå Isabel og at hun blir lei seg av en del ting som Mads gjør!

Er det sant du i teorien er vekter? Bestått alle kursene osv?
Haha, på en måte. Jeg har vekterkurs trinn 1 som betyr at jeg kan ta trinn 2 som er at man jobber en eller to uker som vekter sammen med en annen! Jeg jobbet jo i Securitas og tok kurset da.

Processed with VSCO with m5 presetLIGNEDE KJOLE – HER. (Sykt fin)

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

48 kommentarer

Siste innlegg