Jeg har kjøpt ny dødsfin veske

Heihei alle mine fine♡

Hvis du følger meg på Snapchat og Instagram vet du at jeg for noen dager siden stor shoppet litt på nett. Tro det eller ei, men det er faktisk veldig lenge siden jeg har kjøpt meg nye klær så jeg trengte det faktisk. Sammen med masse nydelige sommer klær bestilte jeg meg en ny veske! Som jeg elsker. Jeg syntes denne vesken er super fin og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å bruke den masse. 

Sist gang jeg kjøpte meg en billig veske og la ut bilder av den på bloggen fikk jeg faktisk en del kommentarer på at jeg som tjener penger på bloggen og sosiale medier burde kjøpe dyre merke vesker, men hvorfor? Hvis jeg syntes en veske er kjempe fin så kjøper jeg den, uansett om den er dyr eller billig. Denne gangen falt jeg da for en billig veske. Jeg kjøpte den på Bubbleroom, for rundt 500 kroner. Noe jeg syntes var en super bra pris for denne vesken. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Nydelig eller hva? Jeg gikk gjennom nettsiden nå å så at den ikke er der lenger som vil si at den er utsolgt.. Men det finnes fortsatt masse nydelige vesker som ligner denne. VEKSER KAN DU FINNE HER.

 Processed with VSCO with c1 preset

Som sagt er denne fra Bubbleroom som har super fine ting, jeg elsker faktisk den nettsiden. De har super fine vesker også, som ligner på denne som jeg har kjøpt meg! Hva syntes du om min nye veske?

DU KAN SE ETTER MASSE FINE VESKER HER.

FOR Å KOMME TIL NETTSIDEN KAN DU TRYKKE HER.
 

10 kommentarer
    1. Hei. Syns du er en utrolig søt jente og liker bloggen din, men vil bare komme med noe konstruktiv kritikk uten at du skal ta det veldig til deg. Det heter «dødsfin» og ikke «døds fin». Bra grammatikk er noe av det viktigste for meg når det gjelder å lese blogger. Vet at det ikke alltid er like lett å holde styr på, men ville bare si i fra. Det ser mye bedre ut, og er lettere å lese.
      Hilsen bloggleser på 21 🙂

    2. Det er ikke bra pris en stygg veske og ingen detaljer på eller noe sånt for 500kr hadde ikke kjøpt det drittet om det hadde kosta 100kr ikke pga penger eller noe sånt, men man må tenke smart når man bruker penger! Det der var så unødvendig av deg å kjøpe du som har en haug av vesker!

    3. Hva er du egnt? Si meg hva er du? Du fortjente ikke pengene Martine ga deg hu sku gitt det bare til Alex og ikke deg! Du tar penger fra dem hva faen er du fattig

    4. Hvorfor i huleste driver dere drittsekker som kalles «anonym,» å i det hele tatt lese bloggen til Isabelle hvis dere bare skriver dritt?? Gå å gjør noe annet enn å diskutere noe som ikke har en dritt å gjøre med dere!! Isabelle kan gjøre hva faen hun vil, og ingen av dere trenger å stoppe henne. Stå på!!!❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg