Ting jeg hater

Heihei alle mine fine♡

Som alle andre har jeg et par ting jeg misliker sterkt og nærmest hater. Vi mennesker kan ikke like alt, sånn er det bare! Jeg vet at hater er et ekstremt sterkt ord og man skal egentlig ikke bruke det ordet med mindre man virkelig misliker noe sterkt, men nå bruker jeg det forde om. Jeg tenkte nemlig å fortelle litt om forskjellig ting jeg misliker sterkt, ikke liker og faktisk hater!

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸TING JEG HATER🌸

Kø – Noe det verste jeg vet er å stå i kø, jeg hater det haha. Spesielt i bil kø, det takler jeg ikke! Ikke nok med at jeg syntes det er døds kjedelig å kjøre bil, jeg må også sitte å kjøre bil i kø. Blir nesten i litt dårlig humør bare av å skrive om det, haha.

Myggstikk – Mygg og myggstikk er noe av det mest irriterende jeg vet om. Myggene er irriterende og jeg hater at de flyr rundt foran ansiktet ditt for å til slutt stikke deg på leggen. Så klør det også i flere dager. Jeg vet at man ikke skal klø på myggstikk for da blir det bare verre, men jeg klarer ikke la være. Altså jeg kan klø på et myggstikk til jeg begynner å blø liksom.

Slanger – Ush, jeg grøsser bare av tanken. Som dere vet er jo slanger noe av det verste jeg vet og en av mine største frykter. Måten de åler seg frem på og måten de stikker ut tungen på gjør meg skikkelig uvel. 

Insekter – Små ekle insekter er det jo ikke akkurat noe sjokk at jeg misliker og hater sterkt. Det er merkelig hvordan man kan være så redd så små dyr (insekter) haha.. 

Fett hår – Noe av det verste jeg vet er å ha fett år, men det som er enda verre er når andre har fett hår haha.. Det ser ikke bra ut i det hele tatt! Altså, tørrsjampo finnes for en grunn!

Neglelakk som halvveis er av – Dette takler jeg faktisk ikke. Jeg syntes det ser så ustelt ut med neglelakk som er halvveis av, spesielt når det er slike sterke farger som nærmest lyser opp. Jeg har faktisk gått rundt med dette selv flere ganger.. Ikke bra!

Mobbere – Ush, mennesker som ikke klarer å se at andre har det bra! Jeg skjønner meg virkelig ikke på mennesker som er nødt til å få andre til å føle seg dårlig for å dra seg selv opp. Mobbere er virkelig fæle mennesker!

Rot / rydde – Jeg hater rot og jeg hater å rydde, haha.. Jeg skulle seriøst ønske jeg var en person som syntes det var morsomt å vaske og rydde. Jeg elsker nemlig når alt er rent, pent og på plass, men det å rydde, det er kjedelig det.

Når folk er sene – Hehe, jeg vet jeg kan være ganske treig og sen jeg også og det er sikkert super irriterende for andre mennesker, men jeg hater selv når folk er for sene på ting. Hvert fall når det er viktige ting! Møter, middagsdater, og planer er jeg som regel aldri veldig sen til. Når folk kommer en halv time sent og ikke en gang tar seg tid til å si ifra, det syntes jeg bare er respektløst og frekt!

Folk som maser – Nei er nei, uansett hvilken sammenheng. 

Gutter som tar på deg i forbifarta – Trenger jeg egentlig si noe mer? Jeg bokstavelig talt hater gutter som tror de bare kan tafse på hva og hvem de vil, det er virkelig kvalm. Dette har faktisk skjedd med meg flere ganger, spesielt ute på byen når det er en del mennesker rundt hverandre. Når jeg for eksempel gikk gjennom en folkemengde en gang var det en fyr som bare tok skikkelig tak i puppen min og klemte til. Det verste er jo at han ikke slapp med det første så det endte med at jeg ble skikkelig irritert og dyttet han hardt vekk. Flere så dette og gikk bort til denne mannen og kjeftet! Det verste er jo at dette var en voksen mann, tenk å gjøre noe sånt? Æsj, jeg blir kvalm. Hater sånne folk!

 Processed with VSCO with f2 preset

Er du enig med meg i noen av tingene? 

22 kommentarer
    1. Æsjjj din ekkling jeg hater deg din Ekkle hore stakkars deg du burde være flau over deg selv Gud takk jeg ikke er deg uff hadde død om Heg var deg unnskyld meg jeg er ikke en hore som liker å gå å knulle hver natt Sorry feite hore🖕🏼🖕🏼🖕🏼

    2. Når jeg tenker etter så er jeg enig med alt du sier, jeg kan ikke finne en eneste setning på denne bloggen som ikke er meget godt formulert og skrevet med visdom.
      Hver morgen jeg våkner så ser jeg ditt ansikt foran meg i mitt sinn, og da smiler jeg og sover litt til.

    3. Husker du han kong David i Bibelen, han hadde på sine siste dager da han var gammel ei ung vakker lady som låg naken i senga hans slik at han ikke skulle fryse.

    4. Det kan du bli, du kan ligge naken ved siden av meg, vi behøver ikke ha sex, vi bare følger en skikk fra Israel.

    5. Til aisha kora. Du burde tenke over hva du sier til folk og Google ordet hore før du kaller folk det! Stå på Isabelle! #staystrong! PS du og Martine er vb bloggere

    6. Heii Isabelle. jeg elsker deg min vakkreste og beste blogger ,jeg er sykt glad i deg .du vet ikke hvor mye jeg elsker deg du er sååå vakker og jeg vill se deg kan du plissss ha meetup i ski storsenter eller noe ??jeg gjør hva som helst får deg og for å se deg hvis jeg ser deg kan du gi meg en stor klem og kysse meg på kinnet Åneii dette er sykt kleint haha! Jeg elsker deg masse 💜❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    7. Hva er greia med at folk skriver så stygge kommentarer? Det er INGEN som har tvingt dere til å lese bloggen så hvis dere ikke liker den så trenger dere i hvertfall ikke å kommentere stygge ting! Jeg blir så jævlig irritert på folk som tror de er så fryktelig mye bedre og penere enn andre😡 Isabelle er bra som hun er! Bloggen din er super bra Isabelle❤️ #Ihatehaters

    8. Det at noen tok deg på puppen er jo din egen feil. Hadde du bare gått med ordentlige klær som dekker puppene dine istedenfor å gå så lettkledd som du gjør. Puppene dine detter jo bare ut av toppene som du går med. Du må begynne å kle på deg mer klær som dekker slik at folk ikke tror du er en prosituert. Du ber jo om å bli voldtatt jo

    9. Kan folk slutte og hate!
      Blir så sur på folk som tror de er så mye bedre enn andre😡
      Alle har en personlighet!
      Tenk litt på hva dere skriver før dere kommenterer det.

      Elsker deg Isabelle du er mit største forbilde❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg