VIDEO – Vi ringer dere♡ RINGTE FEIL NR, kleint..

Heihei alle mine fine♡
 
Endelig onsdag og klart for en ny video på YouTube. Denne videoen var veldig etterspurt og det er mange som digger at vi gjør dette, noe jeg syntes er kjempe bra! I dag er det nemlig tid for ”Vi ringer dere” videoen. Jeg er helt sikker på at vi kommer til å gjøre dette flere ganger, så om du vil bli ringt neste gang må du legge meg til på Snapchat: isabelleeriksen.
 
Husk å abonner på kanalen vår, det kan du gjøre
 
kqn3JoCdFLc

 

14 kommentarer
    1. Jeg ville bare dele at jeg er en fast leser som har skikkelig sansen for deg. Du er en queen på youtube, vittig dame. Å jeg tror og håper at du driter i det negativet pisset ulike mennesker skriver til deg. Det vil alltid være mennesker som er usikker på seg selv og dermed vil dra ned andre. MEN du kan bare drite i å bli påvirket av det, for du er faen meg en kul dame ❤️ Du er overhodet ikke feit? HAHA hva feiler folk. Leppene dine er fine akkurat som dem er. Kroppen din er som alle andre, fin som den er, og det er også personligheten din (sånn bare at jeg «kjenner deg» via blogg og youtube). Du er god nok akkurat som du er Isabelle, å det er slike ord du bør ta til deg og ta med deg videre ❤️ Jeg er så glad på dine vegne for at du lykkes med blogg og andre sosiale medier. Xoxo

    2. Hei! Jeg må barr spørre :p Hvorfor har du så lange titler på alle overskrifene? :p Vil færre lese innleggene dine om du ikke har det? Jeg er bare nyskjerrig når det er få andre bloggere som gjør det.
      Må og bare si at jeg er en fast leser altså, og bare nyskjerrig på hvordan du tenker :p

    3. Jeg ville at dere skulle ringe meg men har ikke snap. Jaja je elsker deg uansett vakkreste i verden jeg elsker deg masseeeeeeee❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍💜💜💜💜

    4. hei jeg er din største fan jeg vil alltid være det❤❤❤ du har fine lepper uansett hva du har gjort med dem. du har en vakker hår farge!!! kunne ønske vi kunne møtes men jeg bor for langt vekk fra deg har ikke Snapchat så kan ikke snakke med deg på private meldinger😍😍😍love you for ever

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg