Jeg flashet hele rumpa mi..

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Som jeg skrev på bloggen litt tidligere i dag så skulle jeg ut å møte en venninne jeg ikke har sett på veldig lenge. En venninne som faktisk er dattera til min mamma sin bestevenninne! Det er litt kult å tenke på. Vi har spist sushi, is og egentlig bare tatt det helt med ro. Noe som var kjempe deilig! Vi satt oss ned på Tjuvholmen en tur og fikk litt farge på våres bleke kropp.

Vi hadde jo så klart også en liten photoshoot og da klarte kjolen min å blåse opp slik at hele rumpa mi kom fram.. Haha det er jo bare morsomt så samme det! Miriam fikk seg en god latter hvert fall, hun så jo virkelig alt.

Haha, uff..

Alt i alt en veldig fin dag. Nå er jeg faktisk på vei hjem til Miriam, hun bor nemlig for seg selv og jeg har aldri vært hos henne før så det er virkelig på tide nå! Jeg elsker jo å se andre sine leiligheter så jeg gleder meg.

Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

46 kommentarer

Siste innlegg