Uken som gikk// Gravid. Lettkledde bilder. Slemme mennesker ++

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸UKEN SOM GIKK🌸

 

Akkurat nå:
Nå sitter jeg hjemme og jobber litt. Det er mandag og det vil si at det egentlig ikke skjer så veldig mye ellers – mandager er egentlig en veldig kjedelig dag syntes jeg. Jeg har satt av dagen til å få gjort en del jobb, jeg skal både redigere video, skrive blogginnlegg og få gjort litt andre ting. Det er greit på dager som dette, været er jo heller ikke på topp!

Ukens høydepunkt:
Masse bursdager. Det er så koselig! Denne uken har jeg vært i to bursdager til to personer jeg har kjent lenge og som betyr noe for meg. Jeg elsker å feire og gjøre noe for andre, spesielt bursdager. Det er skikkelig merkelig for jeg hater når jeg selv har bursdag, men elsker å feire bursdagen til alle andre. Flere som føler det slik?

Ukens nedtur:
Regninger, haha.. Denne uken var det tid for å betale en del regninger og det er alltid kjipt! Det er jo aldri morsomt å se penger forsvinne fra kontoen uansett hvor mye det er snakk om. Ellers har det faktisk ikke vært så veldig mye annet denne uken som har vært kjipt, noe jeg digger! Nedturer er aldri bra. 

Ukens irritasjon:
Folk som dømmer og sier ting som ikke er sant i det hele tatt. Det er så irriterende og ikke minst dårlig gjort! Jeg er så lei av mennesker som tror de kjenner meg og tror de vet absolutt alt om meg. Det er greit jeg deler masse her på bloggen og er veldig åpen og ærlig, men det jeg deler er ikke halvparten av hva jeg tenker og hva som faktisk foregår i livet mitt! Et smil kan skjule masse, bare sånn at det er sagt. Altså, det er ikke morsomt å hele tiden høre at jeg ser gravid ut når jeg ikke er det. Jeg tok til og med en test denne uken fordi jeg faktisk ble litt redd selv! Den ble NEGATIV. Så nok en gang: jeg er ikke gravid. Enda en ting som irriterer meg er folk som dømmer etter hva jeg har på meg, eller ikke har på meg. Selvom jeg legger ut bikinibilder og bilder av kroppen min betyr ikke det at jeg er en dum person. Ååå jeg blir sinna bare jeg tenker på det nå.

Ukens tanke:
Over alt i verden foregår det masse ondskapsfulle ting. Det skjer faktisk så utrolig masse vi her i Norge ikke vet om en gang! Jeg så en serie på Netflix her om dagen som handlet om akkurat dette. Ting som skjer rundt i verden, onde og slemme ting. Visste du for eksempel at folk kutter av hornene til nesehorn og lar dem ligge for døden fordi de skal selge hornet? Det visste ikke jeg før jeg så denne serien og jeg fikk totalt sjokk. Tenk at mennesker faktisk er så egoistiske. Jeg blir helt kvalm av å tenke på det! Uff.. Ikke nok med det, men folk selger sine egne barn, selger kroppen sin for sex, selger skytevåpen til folk som absolutt ikke burde ha det, selger andre mennesker. Tenk at dette er hverdagen til mange! Vi skal virkelig være glade og takknemlig for at vi bor her vi bor.

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with c1 preset
LIGNEDE SKJØRT – HER.


Kjolen min er fra en random butikk i LA. MANGE FINE LIGNEDE ROSA – HER.

Processed with VSCO with p5 presetELSKER PLAYSUITS! MIN ER UTSOLGT, MEN MASSE FINE PLAYSUITS – HER. 

KJOLE – HER

Ukens mest leste innlegg:

Jeg måtte ta en graviditetstest etter dette. Sjokkert over resultatet?

Ukens spørsmål// Dater jeg? Hva syntes familien min om lettkledde bilder? Sex, penger ++

Kleine ting jeg gjør når jeg er helt alene – NAKEN ++ 

 

🌸🌸🌸

19 kommentarer

Siste innlegg