Derfor er det bra å være singel

Kjære alle dere single der ute som konstant ønsker seg en kjæreste. Inkludert meg, haha! Ikke at jeg leter etter en kjæreste, men jeg er singel. Det er ikke bare dumt å være singel, selvom det er det man tror. Jeg tenkte å komme med noen fordeler ved å være singel for å forhåpentligvis gjøre det litt enklere for noen å faktisk være singel! 

🌸FORDELER MED Å VÆRE SINGEL🌸

Hele senga for deg selv – Du slipper å ligge trangt og kan ligge som en sjøstjerne mitt i sengen. Det er alltid super digg!

Trenger ikke tenke på noen andre – Du trenger ikke tenke eller ha forståelse for noen andre enn deg selv. Man har faktisk muligheten for å være litt egoistisk.

Frihet når som helst – Du kan gjøre hva du vil, når du vil. Du slipper å tenke på hva den andre vil gjøre!

Bedre tid til venner – Du får mye bedre tid til å være med venner, familie og andre du bryr deg om.

Sex med hvem som helst – Du kan ligge med hvem du vil uten at noen andre skal bry seg, haha.

Du kan bruke alle pengene dine på deg selv – Du kan bruke alle pengene dine på deg selv og du slipper å kjøpe dobbelt opp med noe.

Du kan bestemme hvilken film du vil se – Om kveldene kan du bestemme helt selv hva slags film du har lyst til å se på tv. Du trenger ikke bli enig med noen andre om en film.

En mindre gave å gi – Du sparer penger fordi du har en mindre julegave eller gave å gi. 

Slipper å dele godteri med noen – Du kan ha alt godteri for deg selv når du sitter å ser på din favorittfilm på tv’en.

Du trenger ikke holde inne om du må prompe – Jeg vet at det er så mange jenter som ikke tørr å gjøre det foran en gutt eller kjæreste, noe som ikke bra i det hele tatt. Da får man vondt i magen. Når man er singel slipper man å tenke på det og kan gjøre det når man vil.

Du lærer å være mer selvstendig – Du slipper å spørre en om hjelp hele tiden og du lærer deg å gjøre ting alene uten hjelp fra noen andre.

Du kan dra ut på byen eller en reise – Du kan dra ut på byen eller reise til et annet land med venner uten å få dårlig samvittighet og tenke på h*n når du er borte.

Er du også singel? Har du lyst på kjæreste?

10 kommentarer
    1. Hvorfor tenker dere på kjærester, er det virkelig så viktig? Meningen er jo å være med en gutt i noen år og se om det funker mellom dere! Men hva er vitsen dere norskinger blir skilt med engang uansett! Det er bare å finne en som man liker og passer med og gifte seg! Ikke gå rundt og snakk om kjæreste!

    2. Morsomt innlegg. Jeg er singel, og har veldig lyst på en kjæreste. Men jeg sliter med å finne den rette. Men jeg gir ikke opp. På en annen side så syns jeg at det er digg er være singel. 😁

    3. Jeg er sammen m en gutt som har en tvillingbror og de er helt like! Anyways så er han såå søt:) Uansett så kommer du til å finne den rette, det tar bare litt tid <3 love you❤️Du er forbilde mitt og jeg er så sinnsykt stolt og glad i deg❤️❤️❤️Du har et varmt og stort hjerte<3
      Uansett så hadde jeg satt veldig pris på om du svarte meg på denne kommentaren og om du kan legge meg til på snap der heter jeg: maksberg9 ! Men hvis du skal legge ut dette på mystory så håper jeg du kan krysse ut brukernavnet mitt❤️Love u Isabelle never hive up❤️❤️

    4. Du burde se Agnethe sin YouTube video med «fordeler med å være singel» dine punkt er nesten helt like hennes

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg