Jeg måtte ta en graviditetstest etter dette.. Sjokkert?

Processed with VSCO with c1 preset

Heihei alle mine fine♡

I det siste har jeg hørt litt av vært når det kommer til kroppen min. Noen sier jeg ser gravid ut, andre vil nok bare være fæle å kommentere stygge ting. Det finnes alltid dem som bare er ute etter å ødelegge for andre. Helt ærlig så har tanken surret oppi hode mitt etter dette maset, noe som er veldig rart. Jeg har jo ikke akkurat sex hver dag og jeg hadde mensen for ikke så lenge siden, pluss at jeg går på p piller så jeg burde jo egentlig ikke tvile og tro at jeg er gravid i det hele tatt. Det er jo nesten umulig at jeg skulle blitt det, her er det Sahara ørken for å si det sånn! 

Etter mye om å men, valgte jeg å ta en test. Jeg skal ærlig innrømme at jeg faktisk var ganske stresset da jeg tok testen. Haha, innerst inne visste jeg jo at jeg ikke var gravid, men man vet jo aldri. Jeg har hørt om folk som ikke har merket at man har vært gravid og plutselig bare føder. Noen merker det heller ikke før det har gått lang tid! Det er bedre å være på den sikre siden, derfor gjorde jeg som faktisk flere av dere sa at jeg skulle – ta en test. 

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor dette skal være noen andre sin sak, menmen – det er jo lov å spørre og lure. Jeg får mange merkelig spørsmål som jeg velger å ikke svare på, men jeg kan på en måte ikke klandre og bli sur for at noen spør. Det må være lov!

I butikken i går løp jeg innom å kjøpte denne testen, for å bevise en gang for alle at jeg ikke er gravid. (Og for å ta en test for moro skyld) Har bare lagt på meg, kanskje? Beklager hvis formene mine plager deg, men her har du svaret:

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

NEGATIV! Er du sjokkert? Er det rart at jeg faktisk ble glad og lettet etter at jeg så resultatet? Haha. En liten funfact er det at jeg faktisk aldri har tatt en graviditetstest før i hele mitt liv. Dette er første gangen jeg gjør det! 

Sånn, da kan vi være ferdig med dette spørsmålet. Bare hyggelig. Okei, bye!

🌸🌸🌸

18 kommentarer
    1. Du ser ikke gravid ut i det hele tatt ! Folk som slenger dritt til og om deg er bare sjalu ! Du er nydelig akkurat som du er Isabelle <3

    2. Synes det er sykt stygt gjort av folk å kommentere slik.. ikke bare mot deg men mot oss som kanskje har litt ekstra fett nede på magen… 😕 du ser drit fin ut! Og hvertfall ikke gravid!

    3. Syns du ser utrolig nydelig ut! Du har fine kropp, de som sier du er feit er bare teit!! Du har en helt nydelig kropp

    4. Hva betyr “invalid” på graviditetstesten?
      Syns egt det er litt rart folk trudde du var gravid på de forrige bildene…da har de nokk ikke sett en onklig kropp på en god stund tenker jeg❤️Elske bloggen din! Å du e så fin😍 hilsen jente på 14 år!

    5. Du er kjempe fin Isabelle<3 Ikke tenk at den skal plage noen andre, det er bare tull❤️ Du er perfekt💕

    6. Du er fin akkurat som du er, og de som skriver hat kommenterer, er bare sjalue på deg. Jeg ELSKER å se på videoene dine. Håper du leser denne, det hadde betydd mye❤️😘💕<3

    7. Du vet alltid hva du føler innerst inne men noen ganger gir du slipp på det. Når du gir slipp på troen din vil du bare passe inn men alle liker deg som du er du burde bare vite at du du som har denne troen burde beholde den noen er så dumme at de gir slipp på dette men du er en av dem som måtte bevise at du hadde rett #bevisatduharrett #værdegselv #ikkeglem

    8. Jeg elsker bloggen din!! Du er sååå pen😍 hvis bare jeg hadde vært så pen som du!!! Du aner ikke de som slenger dritt om pene vakre deg er bare dritt. Bare ignorer dem. Du trenger dem jo ikke!!😚

    9. Jeg hadde tatt bort, jeg er bare 11år . Men Isabelle du er veldi støttene for meg og for mange andre!😍😍elsker deg mer en noen andre! Følger deg på insta- snap- blogg

    10. Hvordan tar man en sånn test egentlig ?? Og må man ha legitimasjon for og kjøpe en sånn ? 🙂 håper du svarer meg, takk ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg