Kleine ting jeg gjør når jeg er alene hjemme..

Annonse – lenker – Bubbleroom

Processed with VSCO with p5 presetElsker playsuits. Min er utsolgt, men du kan finne flere fine HER.


🌸Kleine, rare ting jeg gjør når jeg er helt alene🌸

 

Går på do med døren åpen – Hvem gjør ikke dette når man er helt alene hjemme? Det er så befriende å bare kunne løpe inn på badet uten å ha lukket døren og gjøre det man må, haha.. Jeg gjør hvert fall dette hele tiden!

Dusjer med døren åpen – Samme som punktet over så digger jeg dette, haha. Jeg gjør det faktisk alltid når jeg er alene hjemme!

Går rundt naken – Akkurat dette kan jeg umulig være alene om? Jeg elsker å bare gå rundt helt naken. Dette klarte jeg faktisk aldri før, men nå er det døds enkelt og ikke minst digg, haha! Som sagt når jeg er helt alene hjemme og når jeg vet at ingen ser på meg.

Høy musikk og synger med – Hver gang jeg er helt alene hjemme setter jeg på døds høy musikk og bare synger med. Da føler jeg meg som en skikkelig popstjerne. Det høres og ser sikkert ikke like bra ut som jeg selv tror, haha!

Står i kjøleskapet og gomler mat – Jeg aner ikke akkurat hva jeg vil spise så jeg spiser litt av alt. Dette gjør jeg forsåvidt når folk er til stede også, haha! Jeg elsker å småspise masse forskjellig.

Spiser i sengen – Dette elsker jeg faktisk å gjøre. Legge seg komfortabelt i sengen, sette på noe spennende på tven og spise noe godt! Elsk.

Snakker med meg selv – Når jeg ikke har noen andre å snakke med snakker jeg noen ganger med meg selv. Dette gjorde jeg faktisk mye mer før, nå har det gitt seg litt. Det hender faktisk jeg tar meg selv i å snakke med meg selv. 

Stalker folk – På internett så klart! Jeg elsker å bare bla langt ned på sidene til folk og bare få med meg alt, haha.. Det hender jeg ligger å scroller på Instagram i flere timer.

Promper – Hehe, dette vet jeg flere gjør. Man må det jo på en måte for å overleve holdt jeg på å si, haha! 

Studerer meg selv i speilet – Når jeg er alene kan jeg stå å studere meg selv lenge i speilet. Jeg ser på meg selv fra alle vinkler, jeg aner faktisk ikke hvorfor. Det er vell noe flere gjør? Jeg leter ikke etter feil, jeg er bare nyskjerrig på hvordan jeg ser ut fra alle forskjellige vinkler.

Processed with VSCO with p5 presetElsker playsuits. Min er utsolgt, men du kan finne flere fine HER.

Gjør du også mye kleint og rart når du er hjemme helt alene? Let me know.

27 kommentarer

Siste innlegg