Let’s go to the beach – Bildedryss

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert og har akkurat kommet hjem fra en fantastisk dag på stranda. I dag var jeg et sted jeg faktisk aldri har vært før! Det var til og med en liten båttur som måtte til. Stedet heter Langøyene og er en øy som ligger her i Oslo. Det var så rolig og fredelig der, mye bedre enn Sørenga når det er stappet med mennesker! Ønsker man et rolig sted å dra på stranda, anbefaler jeg virkelig disse øyene. Det var også en nudist strand for de som kanskje ønsker det også! Altså, naken strand.

Jeg tok en del bilder i dag da jeg tenkte å legge ut bildedryss fra hele min dag. Jeg startet i det sekundet jeg våknet!

🌸MIN DAG I BILDER🌸

Slik våknet jeg opp sminkeløs og super klar til stranden. Så da var det bare å slenge på seg en bikini og komme seg avgårde!

Båtene til disse øyene ligger forresten på Aker Brygge. Det er ruter båter så har du mnd kort funker det på disse båtene også! Genialt.

Haha, det var visst veldig behagelig å bruke rumpa mi som pute! Bra jeg kan hjelpe til 😉

Vannet var forresten super deilig. Jeg svømte helt ut til brygga, stupte uti igjen og svømte tilbake! Dagens lille treningsøkt.

Hvordan har din dag vært?

29 kommentarer

Siste innlegg