Min bestevenn svarer på personlige spørsmål om meg

Hallo alle mine fine♡

Etter at jeg hadde et innlegg for litt siden av at moren min svarer på spørsmål om meg, tenkte jeg å ha et lignede innlegg bare at en veldig god venninne av meg som jeg har kjent lenge svarer på spørsmål om meg. Innlegget med mamma ble en stor suksess, det var mange som elsket det. Derfor håper jeg dette blir like populært. Katrine som er venninnen min som svarer på spørsmålene har jo kjent med så å si hele livet mitt på en litt annet måte enn mamma! 

Jeg håper dere blir enda bedre kjent med meg og syntes dette er morsomt å lese. Om du vil lese innlegget der moren min svarer på spørsmål om meg, finner du det ved å trykke HER

🌸MIN BESTEVENN SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG🌸

 

Hva er det mest irriterende ved Isabelle?
-Det mest irriterende med Isabelle er at hun skriker sånn plutselig skikkelig høyt, litt moody og hun tar på ansiktet mitt hele tiden. Blir helt gærn av det!

Hva er deres beste minne sammen?
-Vårt beste minne, det er syyyykt vanskelig å finne ett siden vi har kjent hverandre så lenge.. kanskje den festen vi møttes igjen etter å ha vært uvenner en lang periode, endte med at du sov hos meg og vi dro ut med mammaene våre dagen etter!

Hva er deres største krangel?
-Det var når vi var 14-15 år tror jeg. Husker ikke helt hva vi krangla om. Men vi ble uvenner og var det i 3 år typ! Det morsomme med det er at vi var naboer på den tiden, og bare bitchblikka hverandre daglig når vi gikk forbi hverandre i gata.

Hvor lenge har du kjent Isabelle?
-Siden vi var veldig små, typ 2 klasse på barneskolen tror jeg! Jeg kan ikke forstå hvordan jeg har holdt ut

Hva er det beste med Isabelle?
-Hun er snill og veldig morsom å være med. Aldri klein stillhet da for å si det sånn. Og når hun er i godt humør finnes det ikke bedre selskap enn Isabelle!!

Vet du en hemmelighet om Isabelle ingen andre vet?
-Ja mest sannsynlig opp til flere

Hva burde Isabelle være mest stolt av?
-Alt hun har fått til opp igjennom årene:)

Hva har Isabelle gjort som du syntes er dumt?
-Kommer ikke på noe jeg syntes hun har gjort som er dumt, men noe jeg syntes er dumt hun ikke kom seg bort fra før. Om det gir mening?

Hva har Isabelle gjort som du syntes er bra?
-Veldig mye forskjellig.. turningen, studiene, alle jobbene hun hadde før ph osv. Og selvfølgelig bloggen. Isabelle er god på tingene hun driver med!

Syntes du Isabelle burde angre på at hun var med på Paradise Hotel?
-Nei. Syntes hun kom seg ut av det bra. Men skulle ønske hun var en starter, så man kunne sett mer av hun som person.

Har du noen gang løyet til Isabelle? Isåfall, hva da?
-100% sikkert, men kommer ikke på noe nå.

Tror du Isabelle forteller deg alt?
-Det er jeg veldig sikker på, får ofte tlf av Isabelle om noe er galt!

Har du noen gang hørt rykter om Isabelle som ikke var sanne?
-For å være helt ærlig så tror jeg ikke det. Isabelle har sendt meg bilde av noen jodler som ikke har vært sanne! 

Hva er det slemmeste Isabelle har gjort mot deg?
-Små ting har jo skjedd igjennom tidene, begge veier. Men skulle egentlig bare mangle med tanke på hvor lenge vi har kjent hverandre.

Hva er det slemmeste du har gjort mot Isabelle?
-Blir vel egentlig samme svar her som på forrige spørsmål. Sånn blir det, men er ingenting spesielt jeg kommer på nå.

Hvilket bilde av Isabelle syntes du er finest?
Dette:

Syntes du Isabelle burde finne seg en kjæreste?
-Nja. Jeg syntes ikke Isabelle skal tenke noe på det. Jeg tror det kommer av seg selv når hun finner den «rette». Men selvfølgelig, hadde jo vært koselig å sett Isabelle med en gutt som tar ordentlig godt vare på hun!

Hvem tror du kommer til å få barn først av dere to?
-Jeg, definitivt.

Tror du Isabelle hadde blitt en flink mamma?
-Hun kommer til å bli en god mamma, en som bryr seg utrolig mye. Kanskje litt overbeskyttende til tider! Hun kommer til å ha ett godt forhold til barna sine!
Og til de som kjenner Beate (moren til Isabelle), jeg tror Isabelle kommer til å være veldig lik moren sin når hun selv er blitt mamma! Btw, Beate du er amazing. Savner deg

Hva syntes du om at Isabelle er så åpen og ærlig på bloggen sin?
-Jeg syntes det er bra at hun er ærlig og åpen, men er jo selvfølgelig visse teamaer jeg ikke hadde vært like åpen på, som sex osv! Men det er ikke noe galt i det og jeg leser Isabelle sin blogg hver dag og jeg har enda ikke reagert på en negativ måte.

Om du hadde vært Isabelle for en dag, hva ville du gjort?
-Det var ett vanskelig spørsmål, men mest sannsynlig ranssaka rommet hennes fra topp til tå!!! Hahaha, utenom det er vi ganske «like» så er ikke noe spesielt jeg ville gjort da som jeg ikke kan nå, hvis dere skjønner hva jeg mener:)

Har Isabelle forandret seg mye siden dere ble kjent?
-Både og. Hun har jo forandra seg på den måten at hun ser annerledes ut, hun bruker mye mer sminke, annerledes klesstil. Men personlighetsmessig ikke sånn veldig mye egentlig.

Hvordan var Isabelle på barne og ungdomsskolen?
-Vi gikk på samme barneskole, men da var vi ikke noe sammen på skolen. Vi var naboer og trente sammen! Men hun var stille, men kunne bli SYKT sint. Og hun var forresten bare stille ute foran folk hun ikke kjente, ikke ellers!
På ungdomsskolen begynte stille Isabelle å komme ut av «skapet». Hun ble mer sosial og hadde mye flere venner etterhvert.

PEACE OUT

@Kaatrinenaess på Insta by the way!

12 kommentarer

Siste innlegg