Få et kritthvitt smil nå, akkurat som meg!

Annonse – Premium White

 

Heihei alle mine fine♡

For meg er det ekstremt viktig med et hvitt smil, det er jeg nok ikke alene om! Tenner og smil er jo noe av det første man legger merke til hos andre og da sier det seg selv at det er viktig. Førsteinntrykk er jo alt. Jeg har prøvd veldig mye tannbleking opp gjennom, men jeg har aldri prøvd noe som er så enkelt og bra som PREMIUM WHITE.

Jeg ble rett og slett sjokkert da jeg prøvde det første gang, for man ser virkelig forskjell. Jeg er en veldig utålmodig person som liker å se resultater fort, derfor passet dette produktet perfekt til meg. Samtidig som man kan gjøre det helt selv hjemme i stua, mens man gjør andre ting. Rask, bra og enkelt er noe jeg virkelig setter pris på. Derfor bruker jeg PREMIUM WHITE for å få hvitere tenner!

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

SLIK GJØR MAN DET
 

😁 Varm en kjele med vann til det koker, og senk tannskinnene ned i kokende vannet i ca. 3 sekunder eller til munnstykket begynner å visne. PS: Ikke ha de i vannet for lenge, da kan skinnene krympe.

😁 Plasser først den ene tannskinnen inn i munnen og bit sammen, på samme tid kan du trykke den mot forsiden av tennene med fingrene og baksiden av tennene med tungen. Dette er for at skinnene skal forme seg til dine tenner. La tannskinnene avkjøles, så er de perfekt formet til dine tenner! PS: Dette gjør du kun første gangen du bleker tennene dine med Premium White!

😁 Når begge tannskinnene er formet kutter du av den lille biten som er foran på skinnene. Slik at du kan lukke munnen helt igjen når tannskinnene er i munnen.

😁 Pass på at skinnene er helt rene og tørre før du starter med blekingen. Påfør en linje med tannblekingsgel på den indre fremsiden av tannskinnen, og spre det utover. Gjør dette med begge skinnene!

😁 Spray din egen tannbørste med sprayflasken som fulgte med i pakken tre gangen og børst tennene i 60 sekunder. Ikke skyld munnen etter børsting! Spytt ut blandingen av spytt og væske som vil forekomme.

😁 Umiddelbart etter du har børsten tennene med sprayen, tar du tannskinnene i munnen over tennene. Sett tannskinnene godt mot tennene! Tørk bort overflødig gele som har kommet over randen på skinnene.

😁 Plasser LED lyset så over skinnene og la dette virke i ca. 25 – 30 minutter.

😁 Etter 25 – 30 minutter er du ferdig med bleking. Fjern da LED lyset og tannskinnene, skyll deretter av tennene og børst gjenværende gele vekk!
 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Mine følgere er så heldige å få 50% rabatt på dette nå. Det eneste du trenger å gjøre er å trykke HER. Da kommer du rett til siden for å bestille din egen tannbleking!  

 

FOR Å LESE OM PRODUKTET OG KOMME TIL NETTSIDEN TRYKK HER

 

😁 The most beautiful thing you can wear is a smile 😁

6 kommentarer
    1. Hei❤️ To spørsmål: Funker tannblekinga selv om man har regulering? Og hvor er solbrillene på storyen din fra? ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg