Ting du kan gjøre om sommeren i Norge

Annonse – lenker – Bubbleroom, Nelly.

Heihei alle mine fine♡

Nå som det er sommer og nydelig vær her i Norge, passer det perfekt med et innlegg om hva man faktisk kan gjøre her i Norge om sommeren. Det er flere ganger jeg sitter hjemme en fin sommerdag nettopp fordi jeg ikke aner hva jeg skal finne på. Nå skal det bli slutt på det! Man må virkelig nyte solen, varmen og dette fine været i Norge. 

Processed with VSCO with p5 presetMASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – HER. 

LIGNEDE SHORTS – HER

 

☀️Dette kan du gjøre om sommeren i Norge☀️

Stranda – Er dere som meg så elsker dere stranda, salt vann og sand mellom tærne. Det finnes virkelig ikke noe bedre enn stranda om sommeren! Det finnes masse fine strender her i Norge, som jeg elsker. Man kan dra på Sørenga, Huk og andre badesteder som kanskje ikke er en strand.

Dra ut å spise – Det er alltid kjempe koselig å sitte ute å spise når solen skinner. På restaurant har dem som oftest noen bord ute og jeg velger alltid ute bord når det er varmt og deilig ute! Favoritt maten min om sommeren er reker, elsk!

Tusenfryd – Karuseller, berg og dal baner og moro slår aldri feil. Har du lyst på en morsom dag anbefaler jeg virkelig Tusenfryd! 

Kjøre båt – Kjenner du noen med båt, eller har du kanskje selv burde du virkelig ta deg en tur ut på havet. Det er super digg nå om sommeren, hvert fall når det er så varmt som det er nå.

Les en bok ute – Er du glad i å lese kan du ta med deg boka, blade eller pcen ut i solen å lese. Da soler du deg og nyter været samtidig som du leser! 

Gå tur med en venn – Eller alene så klart. Når det er varmt ute er det alltid deilig å gå tur, du er ekstra heldig om du har skogen nærme deg. Jeg har faktisk det og her om dagen gikk jeg tur i skogen, det var overraskende digg!

Grille – Grilling minner meg virkelig om sommeren og jeg elsker det. Jeg elsker ikke bare grillmaten, men stemningen ved å grille! Samle noen venner og kos dere med god mat og grilling.

Photoshoot – Er du glad i å ta bilder og har lyst på et par fine bilder av deg selv i sommer klær eller kanskje bikini? Ha en photoshoot med en venn. Jeg elsker å ta bilder om sommeren, bildene blir så fine. Spesielt i solnedgangen! 

Sykkel tur – Ta deg en rolig liten sykkeltur om du kjeder deg. Det kan både være en fin trening, men også en fin opplevelse! Sykle stedet man aldri har vært før og se steder man aldri har sett før.

Dagsfylla – Enten hjemme hos noen eller ute er det fullt mulig å ta seg et par drinker. Jeg digger hvert fall å sitte ute i solen og nyte et par drinker! 

Piknik – Ta med deg tepper, god snacks, drikke og sett deg sammen med noen venner i parken. Jeg elsker å samles slik med venner! Sett må musikk og bare ha det gøy.

Roadtrip – Dra steder du kanskje aldri har vært før. Ta med deg noen venner og kjør rundt, finn steder du kanskje aldri har vært på før. Det kan også være morsomt å kanskje dra til andre byer i Norge. En skikkelig roadtrip! Oppover i Norge er det nydelig.

Processed with VSCO with p5 preset
MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – HER

LIGNEDE SHORTS – HER. 

☀️☀️☀️

15 kommentarer

Siste innlegg