Gårsdagen var idyllisk – Bildedryss

Annonse – lenker – Bubbleroom

LIGNEDE KJOLE – HER

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? I går gjorde jeg noe veldig spontant og morsomt. Jeg virkelig elsker å bare si ja og gjorde ting uten å tenke meg om! Her om dagen spurte Sofie meg om jeg hadde lyst til å være med til Tønsberg og da takket jeg ja med en gang. Jeg tenkte ikke noe mer på at jeg skulle reise til Tønsberg før jeg faktisk skulle dra og jeg kastet bare et par klær i en bag og løp ut døra! Det ble ikke akkurat en veldig lang tur, vi var vel kun i Tønsberg et par timer før vi dro tilbake igjen i Oslo. Planen var å sove over en natt, men vi bestemte oss for å dra hjem på natten så vi slapp å bruke dagen i dag på det. Det er jeg veldig glad for akkurat nå! Det finnes jo ikke bedre enn å våkne opp hjemme i sin egen seng.

Tønsberg var utrolig fint, den byen er virkelig idyllisk! En ting er sikkert og det er at jeg skal tilbake dit i sommer. Det tok jo ikke sånn kjempe lang tid å kjøre, litt mer enn en time og det klarer man!

LIGNEDE KJOLE – HER. 

Jeg måtte jo en liten tur på do, og alt må dokumenteres 😉 Haha, herregud…

LIGNEDE KJOLE – HER.

Nå skal jeg legge meg ut i solen og steke! Vi blogges mer senere babes. Kos dere max i dag! Love you all ♡

14 kommentarer

Siste innlegg