Ukens spørsmål// Så mye tjener jeg. Naken på TV. Sex. Paradise Hotel ++

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

 

Hva syntes du om at Julie og Leo vant Paradise Hotel, og at Leo slapp kula?
Jeg syntes det var veldig fortjent at det var de to som vant. Jeg syntes begge to er veldig snille og kule og har spilt bra inne på hotellet! Det at han valgte å slippe kula var jo så klart veldig kult og ikke minst tøft. Det er alltid morsomt med litt action. Jeg syntes Julie også tok det sykt bra, og hun hadde fortjent de pengene hun og – men som hun selv sa ”Det er et spill”.

Hvilken bil var din første?
Den jeg har nå. Det er en liten sølv polo! Jeg kjøpte den faktisk før jeg fikk lappen så den sto bare å ventet på meg hjemme! Det var ikke akkurat så veldig gøy da jeg strøk på oppkjøringen første gangen og måtte vente enda en måned før jeg kunne bruke bilen min.

Har du noen gang vurdert å slutte å blogge?
Ja, det har jeg faktisk. Det er noen dager jeg virkelig skulle ønske jeg kunne legge fra meg alt og bare slutte å blogge! Dager som bare er dritt.. Jeg har riktignok aldri vurdert å slutte sånn ordentlig. Bare tenkt tanken på at det hadde vært utrolig deilig å ikke hatt bloggen noen dager.

Processed with VSCO with c1 preset

Har du ofte oral sex?
Nei, det har jeg jo ikke. 

Hva syntes du om årets Farmen kjendis deltakere?
Jeg syntes mange er kule, men det er også mange jeg ikke aner hvem er! For å være helt ærlig så tror jeg de kunne klart bedre, haha.. Mange er kule da, som Martine haha!

Hvem likte du minst fra Paradise Hotel i år?
Hmm, veldig vanskelig spørsmål. Det må jo være en av de som sjekket ut igjen med en gang. De har jeg ikke blitt kjent med eller noen ting så de liker jeg nok minst! 

Hadde du sex da du var russ?
Ja, det hadde jeg! 

Savner du Martine? Hvor lenge blir hun borte?
Ja, jeg begynner å savne henne litt nå. Jeg aner ikke hvor lenge hun blir borte, det vet hun jo ikke selv en gang! Man vet jo ikke når man ryker ut fra slike ting, så det er veldig vanskelig å si hvor lenge hun er borte. Men innspillingen varer jo i rundt fem uker om jeg ikke tar helt feil, så ikke lenger enn det!

Når du var på Paradise Hotel fikk dere snus og røyk av produksjonen? For man kan jo ikke vite hvor mye man skal ta med hjemmefra osv..
Man fikk røyk, for det kan man kjøpe i Mexico. Snus måtte man ta med hjemmefra fordi det ikke er mulig å kjøpe det i Mexico. Jeg husker jeg tok med sånn 100 snusbokser, haha.. Flere gikk tomme der nede og var nødt til å ta fra meg, det var litt kjipt faktisk!

Tok du eller Martine silikon først?
Jeg tok faktisk silikon først. Bare et par måneder før Martine. 

Kor gammel var du første gangen du hadde sex?
Da var jeg femten år gammel.

Hva syntes du om at fans kommer bort til deg når du sitter å spiser med andre?
Jeg syntes det er kjempe koselig og jeg blir kjempe glad når folk faktisk kommer bort og spør om bilde, jeg sier alltid ja. Det er mye bedre det enn å drive å ta snikbilder. Man legger faktisk veldig godt merke til det, haha.

Hvor mye penger tjener du i måneden?
Som jeg har sagt flere ganger før så er det veldig forskjellig. En måned kan jeg tjene over 60 000 kroner, en annen måned kan jeg tjene 20 000! Alt kommer an på hvor mange annonser osv man har. 

Hvor mye penger tjente du denne måneden? I mai liksom?
Det vet jeg faktisk ikke. Alle pengene mine kommer jo inn på en annen konto enn den jeg bruker. Denne måneden hadde jeg en ganske bra måned, så jeg tjente litt 😉

Hvis du kunne tatt vekk noe du gjorde på Paradise Hotel. Hva ville du fjernet?
Hmm, det må være de gangene jeg gråt og sminken min rant haha.. Det var ikke gøy!

Snapchat: isabelleeriksen

Hvem eier Paradise Hotel og hotellet ved siden av?
Det er faktisk en gammel mann som eier Paradise Hotel og leier det ut til tv3 og andre. Jeg aner ikke hvem som eier hotellet ved siden av, det kan godt hende det er han samme mannen. Jeg aner ikke!

Hvordan er det å gå rundt som kjendis og få dritt slengt etter seg?
Jeg føler meg absolutt ikke som en kjendis, men det er morsomt at folk kjenner meg igjen og har lyst til å ta bilder med meg! Jeg føler egentlig ikke jeg får så veldig mye dritt etter meg, men det er aldri morsomt når det kommer ekle og stygge kommentarer!

Hva er det dummeste du har gjort i fylla?
Oj, det er mye haha.. Jeg har jo blitt sur for ting som ikke er noe grunn for å bli sur for når jeg er full! Det er jo ganske dumt. Jeg blir sjeldent flau så jeg har aldri gjort noen slike dumme ting på fylla som jeg husker og tenker over nå!

Tror du Martine kommer til å vinne Farmen kjendis?
Jeg tror nok ikke hun kommer til å vinne, selvom det hadde vært super gøy. Hun kommer jo til å gi hundre så hun har jo en sjanse, men det er liten sannsynlighet for at hun vinner!

Er du sjalu for at Martine er med på Farmen og ikke du?
Nei jeg er absolutt ikke sjalu for det. Jeg syntes det er kjempe kult at hun er med der. Jeg hadde helt sikkert takket ja jeg også!

Er det slutt mellom Martine og Aleks?
Nei.

Hvorfor har du vært mye med Aleksander i det siste?
Fordi han er i Oslo og fordi vi er venner? Haha, jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så rart. Han er nesten som en bror for meg samtidig som jeg hjelper han litt med bloggen til Martine osv nå som hun er borte. 

Processed with VSCO with c1 preset

Når fikk du din første telefon? Hvor gammel var du?
Hmm, da var jeg vel sånn 11 – 12 år gammel. Den telefonen husker jeg så godt. Det var en sølv gammel Siemens!

Var det rart å se seg selv naken på tv?
Egentlig ikke. Det var generelt rart å se seg selv på tv, men ikke spesielt rart å se meg naken. Jeg var jo egentlig aldri helt naken heller!

Syntes du det er stressende å ha blogg?
Både og.. Det er selvfølgelig litt stressende å alltid måtte tenke på bloggen, jeg har liksom aldri fri! Akkurat nå sitter jeg liksom i bilen på vei til Tønsberg å skriver dette innlegget fordi jeg ikke rakk tidligere i dag og fordi jeg ikke rekker det når vi kommer frem litt senere i kveld. Jeg elsker likevel bloggen og det jeg driver med så det er virkelig verdt det. Jeg driver jo med andre ting ved siden av også, som YouTube kanalen.

Hva synes du om at foreldrene til Newa har kuttet kontakt med henne, i tillegg til at hun mistet jobben pga PH?
Jeg syntes det er veldig trist for Newa sin skyld. Det er jo aldri kult å ”miste” foreldrene sine! Det at hun mistet jobben sin på grunn av det syntes jeg bare er veldig rart. Jeg hadde ikke villet jobbe et sted som dømmer osv sånn.

Processed with VSCO with c1 preset

Tror du livet ditt ville ha vært annerledes om du var muslim?
Ja, det hadde det helt sikkert! Nå tror jeg jo ikke på noen ting så det å skulle begynne å ha en tro, begynne å be og slike ting hadde jo endret livet mitt ekstremt.

Bruker du mest bind eller tamponger?
Jeg bruker alltid tampong. Jeg syntes det er skikkelig ubehagelig med bind på dagen. Jeg sover alltid med bind da!

Har du førerkort?
Ja, det har jeg. Jeg fikk det da jeg var 18 år gammel.

Hvis du hadde vondt i føttene, hvorfor gikk du da barbeint i byen i går?
Haha, fordi jeg hadde på vonde høye hæler og klarte ikke gå med de skoene lenger. 

Kan du filme room tour?
Hmm, det kan jeg helt sikkert gjøre en gang. Rommet mitt er egentlig ikke så veldig spennende og jeg har allerede lagt ut bilder av hele rommet mitt på bloggen. Du kan finne innlegget HER. Syntes rommet mitt er kjempe fint og koselig faktisk.

3 ting du elsker med deg selv?
Hmm, jeg elsker at jeg er snill mot de jeg bryr meg om, jeg elsker at jeg sier det jeg mener og står for det så elsker jeg at jeg er spontan.

3 verste ting med deg selv?
Det verste ved meg er at jeg er veldig utålmodig, jeg tåler ikke nøtter (det er så kjipt) og jeg kan være litt naiv noen ganger!

Var det tilfeldig at både du og Martine var med på PH forrige sesong?
Nei det var jo egentlig ikke det. Som jeg har skrevet før så visste jeg jo at Martine var der før jeg dro.

Hva er den verste turn skaden du har fått? Og kan du en gang lage en slags turn video?
Det må være ryggen. Jeg har jo en liten prolaps i ryggen som jeg fikk på grunn av turninga. Jeg har lagt ut videoer av meg som turner før, du kan se de HER.

Hva sto det på russekort dit?
Haha, uff det er så flaut.. 

Processed with VSCO with c1 preset

Hva jobber du med?
Jeg jobber med bloggen, YouTube og sosiale medier! Trives ekstremt med det og håper jeg kan drive med dette så lenge som mulig.

Hvor mange dyr har du hatt eller har?
Ganske mange faktisk. Jeg har hatt et marsvin, to hester, og en hund nå. Hestene hadde jeg jo hos bestefar som hadde masse andre dyr også!

Dater du og Joakim fra årets pærra?
Nei, hææ? Hvor har du hørt det. Jeg har aldri hatt en samtale med han engang haha..

Fortalte du foreldrene dine at du meldte deg på Paradise Hotel?
Ikke med en gang tror jeg. Mulig jeg prøvde å tulle det bort og bare kødde med det, men jeg sa jo ikke med engang at jeg meldte meg på for så å kanskje være med. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

31 kommentarer
    1. Snuser du nå?
      Hvis du gjør det så må du vite at det ikke er bra for helsa di! Love your blog!❤️

    2. OMG!!!
      ELSKER DEG SÅÅÅ HØYT ISABELLE💗💙💗
      Du er en så stor inspirasjon, du har fått meg til å drite i de som behandler meg dritt å bare bry meg om de som bryr seg om meg… Elsker deg til månen og tilbake,, får ikke sagt det nok ganger💗💗

    3. Omg! Jeg viste ikke at du var så god i turn😍 du var jo drit God! Jeg driver med turn selv og fra nå av vil du være mitt største idol❤️❤️

    4. Hei jeg lurer på om du fortsatt kan noen turn triks og om du kunne vise no? En gang?❤️❤️ Det hadde vert veldig gøy🤩❤️

    5. Æsjj, leppene dine ser av og til litt for ekkelt ut, hvordan føles det og suge penis med leppene? Merker man penisen liksom? Vurdert det selv, men kjæresten min sier det ser ekkelt ut, og jeg er jo litt enig, virker som du ikke er fornøyd med deg selv, men sånn har vel de fleste bloggere?

    6. Skjønner ikke noe av din måte og være på ser du har mange fans. Blonindier alle eller?ingen som tenker selv. Forbilde du???Her er egoet høyt

    7. Her er the truth, når du nærmer deg slutten altså døden, da skjønner du at penger har null verdi, eneste som tar deg videre er en Saint.

    8. Fordi Saints er udødelige, så når dama henger på Sainten da lever hun evig, hun lever på Sainten i all evighet., de andre har ikke udødelighet, så de er et usikkert moment.

    9. Alt vi behøver er senga mi. og noen penger, hvis du har nesten ingenting av ting, da har du det bra.

    10. Noen mennesker bruker hele livet til å holde ting i orden, og så kunne de sittet og solt seg og bare gjort morsomme ting hvis de ikke hadde alle disse tingene.

    11. Du kan bare gå, for Gud er det helt ok, du kan gå rett ut døra nå.
      1 Corinthians 7:15 Names of God Bible (NOG)
      15 But if the unbelieving partners leave, let them go. Under these circumstances a Christian man or Christian woman is not bound by a marriage vow. God has called you to live in peace.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg