Jeg skal være med på ”EX ON THE BEACH”? Svarer ærlig på ryktene..

Heihei alle mine fine♡

Etter at jeg la ut screenshot av min Snapchat liste her om dagen har jeg fått en del kommentarer og spørsmål om jeg skal være med på ”Ex on the beach”. Jeg skjønner veldig godt hvorfor dere lurer i og med at jeg er med i en gruppechat på Snapchat som heter ”Ex on the beach”! Jeg tenkte meg faktisk ikke om da jeg la ut det bilde, det er liksom så vanlig for meg å ha det der så jeg trodde ikke det skulle bli noe ut av det. 

Dette er en helt vanlig gruppe som jeg er med i. Det er meg og rundt fem andre venner som bare prater om tull og legger ut masse forskjellige ting. To av de som er med i gruppen er faktisk fra England, så denne gruppen foregår på engelsk. Gruppen bytter også navn annen hver dag og dette navnet er altså bare funnet på av en i gruppen og ingen i denne gruppen skal altså være med på ”Ex on the beach”. Det er rett og slett bare for å kødde med hverandre! Dette navnet har vi faktisk hatt ganske lenge nå, kanskje på tide på bytte snart?

Svaret er altså: NEI, jeg skal ikke være med på ”Ex on the beach”. 

Jeg tror faktisk heller jeg aldri kunne vært med på det programmet. Jeg elsker å se på det, men jeg kunne nok aldri vært med på det selv. Jeg kjenner faktisk et par som er med og etter hva jeg har hørt skjer det syke saker. Saker jeg aldri vil eller kommer til å være med på, haha..

15 kommentarer

Siste innlegg