Fortjent Paradise Hotel seier? Bilder fra festen

Heihei og god fredag alle sammen ♡

Endelig helg og tid for å slappe litt av? Jeg vet faktisk ikke om jeg rekker det da jeg har masse planer og ting som skal gjøres i helgen. I går var det jo finalefest for Paradise Hotel 2018, og jeg var så heldig få bli med på festen. Hva syntes dere om resultatet forresten? Syntes du det var fortjent at Julie og Leo vant? Det syntes jeg! Som sagt var jo jeg på selve festen og jeg storkoste meg sammen med gode venner. Kvelden startet på vors og avsluttet ute på byen. Nok en gang angrer jeg på at jeg drakk i går, haha.. Jeg hater denne følelsen jeg alltid sitter med dagen derpå – angst, dårlig form og sliten. Gårsdagen var jo veldig morsomt så jeg kan heller ikke angre!

Fine jentene ♡

Broren til Martine, Simen! Hvis noen skulle lure på hvem dette er, haha.

Det er fredag, som betyr ukens spørsmål her på bloggen! Jeg tenkte å starte på innlegget ganske snart så hvis det er noe du lurer på er det vare å fyre løs i kommentarfeltet. Jeg svarer på det meste så bare spør i vei! Ha en nydelig dag videre, vi blogges. Love you all ♡

28 kommentarer

Siste innlegg