Vi hatet hverandre før

Heihei alle sammen ♡

Hvordan har dere det i dag? Akkurat nå sitter jeg i sola og koser meg max. Det har vært en veldig morsom dag, jeg har blant annet vært å spilt inn musikk video til den nye sangen til Vidar Villa. Jeg er veldig spent på resultatet og tror det kommer til å bli veldig bra. Det blir så klart delt på bloggen når videoen slippes, dere må jo se!

Jeg tok med meg en venninne som heter Raija. Vi har kjent hverandre i flere år, gjennom Martine faktisk. En liten morsom ting er jo det at jeg og Raija ikke likte hverandre før og ville aldri omgås. Det var liksom aldri noe offentlig krangling eller drama, vi bare klikket ikke sammen. Det er morsomt å se tilbake på nå da vi klikker veldig godt den dag i dag!

Nå sitter jeg hjemme hos Raija på hennes takterasse og storkoser meg. Vi deler en flaske vin, hører på musikklag nyter solen! Elsker Norge og dette været.

Senere i kveld aner jeg faktisk ikke hva planen er, det er jo torsdag og snart helg så vi får se om det blir en liten tur ut eller ikke. Uansett så ønsker jeg dere en nydelig dag videre babes, ta vare på hverandre og nyt været. Man vet jo aldri når det blir regnvær her i Norge! Love you all ♡ Vi blogges.

19 kommentarer

Siste innlegg