Dette skal jeg i sommer – MEETUP, reise, fest +

Annonse – lenker – Nelly

Hallo alle mine fine♡

Nå nærmer sommeren seg og jeg gleder meg som alltid som en liten unge. Jeg føler jo egentlig at sommeren allerede har startet for fullt da været her i Norge er helt fantastisk om dagen. Vi får bare håpe på at det holder seg slik i noen måneder til! Som vanlig har jeg et par planer i sommer som jeg gleder meg masse til, jeg skal reise og prøve å få til masse gøy. 

 Processed with VSCO with c1 preset

VIL DU HA EN SÅNN HER SVANE I SOMMER? TRYKK HER.
 

🌸MINE PLANER I SOMMER🌸

Florida – Det jeg helt klart gleder meg aller mest til er en tur til Florida, jeg elsker virkelig Florida og har vært der en gang før. Denne gangen skal jeg til Orlando sammen med pappa, lillesøsteren min, broren min og kona til pappa. Jeg tror faktisk jeg aldri har vært på tur utenlands med disse før så jeg gleder meg masse. I Orlando skal vi også gjøre masse morsomt! 

Meetup – Splay har arrangert et meetup for flere YouTubere i juni og jeg skal kanskje være med på det. Jeg er fortsatt bittelitt usikker på om jeg kan, derfor er jeg nødt til å finne ut av det før jeg eventuelt forteller at jeg skal ha meetup. Dette er vel lørdag den 23. juni så det er bare å sette av datoen! 

Stranda i Norge – Norge kan virkelig være helt fantastisk om sommeren og jeg håper det kommer til å være det i år! Når jeg er hjemme i Norge i sommer kommer jeg helt klart til å nyte det med å reise på stranda flere ganger. Det finnes flere koselige strender her og dit skal jeg helt klart. 

En reise som ikke er bestilt enda – Kanskje jeg plutselig tar meg en liten spontantur? Det har jeg sykt lyst til. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å bli skikkelig rastløs av å være hjemme i Norge, så en liten tur ett eller annet sted skal man ikke se bort i fra. Jeg må bare finne ut hvor og med hvem haha!

Slappe av – Jeg skal så klart også slappe masse av. Jeg elsker sommeren og følelsen av å bare ta det helt med ro! Jeg skal ikke slappe av inne i sengen, men ute og slappe av når det kommer til tanker og slike ting. Jeg har alltid en del å tenke på, derfor skal jeg prøve å koble helt av noen ganger og ta det helt med ro!

Være med venner – Sene sommerkvelder med et glass vin ute på restaurant og grilling i parken er noe jeg helt sikkert kommer til å gjøre masse av. Jeg elsker det! Det er så koselig å sitte å prate med et glass vin og grille litt i parken. 

Festival – Som vært år skal jeg også på festival. Det som er hundre prosent sikkert i år er Findings festival. Vi får håpe været blir like bra som festivalen blir, regn liker jeg ikke… Jeg gledet meg masse til festival, elsker Findings. Dette er jo ikke før i august, men det går fort til da!

Kristiansand – Jeg er invitert på event i Kristiansand og jeg har super lyst til å dra. Jeg vet også at Kristiansand er super fint om sommeren og at det er masse å finne på der nede. Det passet virkelig perfekt at dette eventet skjer i Kristiansand. Jeg har enda ikke takket ja, men er ganske sikker på at jeg skal gjøre det. Vi får se! 

Kjøre båt – Om sommeren så elsker jeg å kjøre båt, haha. Jeg eier ikke en båt selv, men det er det mange andre som gjør og det er aldri et problem å være med noen. Det er så koselig å sitte på båt og slappe av med mat og bading i havet!

☀️☀️☀️

Hva skal du i sommer?

11 kommentarer
    1. Jeg må på det meetupet! Kan du lage en Florida guide etter at du har vært der? Du er sykt pen!❤️

    2. Jeg skal til Kreta med typen, noe jeg gleder meg helt insane til. Elsker å være i utlandet. Ellers så blir det bare jobbing, soling, bading, og sikkert masse gøy 👏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg