Slik så det ut da jeg red på hest.. Sykt // VIDEO

Heihei alle sammen♡

Da var det onsdag og endelig tid for en ny video på YouTube! Denne gangen er det bare meg og det er en vlogg fra da jeg var å red på hest for noen dager siden. Som sagt var dette utrolig morsomt å gjøre igjen, det er helt klart noe jeg kommer til å gjøre igjen om ikke så alt for lenge! For å være helt ærlig så syntes jeg at jeg var skikkelig flink også! Hva syntes du?

Husk å abonnere på kanalen til Martine og meg på YouTube, det kan du gjøre helt gratis HER. Håper du liker videoen!

 

10 kommentarer
    1. Jeg er ganske erfaren med hest og har ridd lenge. Så jeg syntes du var veldig flink til p ikke verken være vant med hest, eller har ridd mye tidligere

    2. Du sa at du ikke hadde ridd på flere år❤️Men om jeg husker riktig så ridde du når du var i Karibien eller spania🤣🤣❤️😘😍

    3. Yeah..u og gurl❤️🔥ly..muah😘🍒legg meg til på snap og jeg har en perf. liten tekst til en girltalk vid.❤️🔥😍💗💕💎😻

    4. Aldri ha leietauet snurret rundt hånden slik du hadde det på vei inn med ponnien, det kan gå riktig ille om den stikker av. Stå heller litt bøyd fremover neste gang du skal galoppere oppover en bakke, da blir det lettere for den. Så fint det har blitt på brånås etter at de gjorde om litt utenfor ☺️ Hatt hest der selv.

    5. Så nå at jeg var litt kjapp med bøyningen av verbet “å ri”. Fint at du endret overskriften Isabelle – for det så virkelig ikke bra ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg