Crazy pants på intervju

Annonse (?) – Johnny Rockets (Ble invitert sammen med mange andre og fikk gratis mat). 

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har akkurat kommet hjem fra en liten tur i byen, jeg har faktisk hatt det kjempe koselig i dag! Dagen startet på restaurant sammen med noen venner fordi vi hadde blitt invitert dit på en gratis lunsj/ middag. Vi spiste på et helt nytt sted i byen som heter ”Johnny Rockets”, der hadde de uten tull helt nydelig mat. En ting er sikkert og det er at jeg skal tilbake dit – veldig mange ganger haha!

Jeg var også på et lite intervju i dag. Det var til noen som skriver en bachelor oppgave om bloggere og influencers så det var spennende og morsomt at de hadde lyst til å prate med meg. Jeg håper virkelig jentene består for dem var super hyggelig og søte! Vi får se om intervjuet noen gang kommer ut, da skal jeg så klart dele det med dere. Vi snakket om masse kult så jeg håper faktisk litt på at de får det ut, haha. 

Antrekket mitt var jeg også super skeptisk til i dag. Det tok ganske lang tid før jeg gikk ut døren i dag tidlig, rett og slett fordi jeg ikke visste om jeg digget denne buksen eller om jeg hatet den. Nå elsker jeg den! Det var det flere i dag som gjorde og det er så koselig. Flere kommenterte at de likte buksen, til og med fremmede kom frem å spurte. Veldig gøy! It’s fashion, baby.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Hva syntes du om buksene mine?

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

På vei hjem i dag fikk jeg så ekstremt gnagsår at jeg faktisk måtte ta ringerunden å spørre om noen kunne hente meg, heldigvis var det en som stilte opp. Hvis ikke tror jeg faktisk ikke jeg hadde kommet meg hjem, haha! Da måtte jeg i så fall tatt av meg skoene. Jeg la jo ut video på Snapchat, der man ser såret.. Ush! På Snapchat heter jeg ”isabelleeriksen”. Gnagsår er virkelig undervurdert, shit så vondt det faktisk er..

Nå skal jeg sette meg ned å få jobbet litt med videoer. Jeg har masse jeg skal redigere! Ha en flott dag videre babes, ta vare på hverandre. Vi blogges, love you all♡

113 kommentarer

Siste innlegg