Søndagstur

Hallo og god søndags kveld alle mine fine ♡

Hvordan har dere hatt det i dag? Jeg har faktisk akkurat kommet hjem fra en skikkelig søndagstur. Det er ikke akkurat noe jeg kan si hver søndag, haha! I ste fikk jeg en melding av en venn som lurte på om jeg ble med ut for å gå en liten tur, jeg hadde ikke noe annet å gjøre så jeg takket ja. Tenkte det kom til å bli deilig for både kropp og sjel, noe jeg hadde rett i!

Se så søt, haha!

Vi gikk en runde rundt dette fine vannet, som kalles Stemmern. Det tok ikke mer enn en halv time, men overraskende nok ble jeg faktisk ganske sliten! Jeg merker at det er en stund siden jeg har trent, for å si det sånn. Ikke bra! Myggestikk fikk jeg også, haha. Nei, nå skal jeg slutte å klage – det var jo faktisk en veldig fin tur. Temperaturen og været var også helt nydelig! Kanskje dette er noe jeg skal begynne med? Gå tur innimellom når jeg ikke har noe bedre å finne på. Det høres virkelig ikke ut som meg i det hele tatt! First time for everything.

Nå skal jeg bare ta det med ro resten av kvelden, ha en nydelig dag videre babes! Vi blogges. Love you all ♡

10 kommentarer

Siste innlegg