Angrer på første gangen jeg hadde sex? NY VIDEO

Heihei alle sammen♡

Da var det søndag og endelig tid for en ny video på YouTube. Denne gangen er det på tide med del 2 av ”Vår første gang…”! Jeg skal være helt ærlig å si at jeg faktisk har gruet meg litt til denne videoen skulle ut, rett og slett fordi både jeg og Martine er ekstremt ærlige og personlige her. Jeg håper uansett at dere liker videoen og setter plis på vår ærlighet! 

Husk å abonnere på kanalen vår, det kan du gjøre helt gratis HER

DEL 1 av ”Vår første gang..” kan du finne HER. Der prater vi om blant annet mensen og da vi løy til foreldrene våres. 

 

16 kommentarer
    1. Wow, du var veldig reflektert når det kom til fake-legitimasjon og at man burde la 17-åringer som har bursdag sent slippe inn. Nei, det er mer alvorlig å slippe inn en 17-åring enn en 19-åring, hvis mindreårige kommer seg inn på utesteder og dette blir funnet ut av, kan utestedet miste sjenkebeviglingnen, og det er vel ikke så gøy for utestedet, er det vel? Det er jo en grunn til at det er 18-årsgrense, og det er fordi det selges alkohol.

    2. Anonym: Det er derfor jeg også sa at man ikke skal få kjøpe alkohol om man er under 18:) At mindreårige får et stempel eller et merke slik at man ser at de ikke skal få alkohol 😉

    3. Hei! Du og Martine er mitt IDOL!!💖💖❤️ Eg har sett alle YouTube videoene på deres kanal😀 dere er veldig fine!!!!!!😻😻 håper dere får ein fin dag videre og på svar😀

    4. Du og Martine er mitt idol!💖 dere er syyyykt fine og har sett på PH alle episodene i sesong9 som du og Martine var med i hadde ikkje sett sesongen viss ikkje dere hadde vert med!!❤️❤️❤️ Håper på svar

    5. Hei jeg elsker YouTube kanalen deres elsker dere håper dere ser denne kommentaren dere er mine forbilder dere er sykt pene Martine du er pen sminken din perfekt Isabelle du er pen sminken din er perfekt

    6. Kan du og Martine lage en video hvor du sminker Martine din hverdagssminke med din sminke og Martine sminker sin hverdagssminke på deg med hennes sminke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg