Dette gjør meg lykkelig

Annonse – lenker – Bubbleroom

Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE SHORTS – HER. Elsker denne!!

Wow, er det bare jeg som blir i godt humør av dette nydelige været vi har i Norge om dagen? Jeg blir seriøst lykkelig, haha.. En ting er veldig sikkert og det er at været har utrolig mye å si på humøret mitt! Helt siden jeg kom hjem fra Los Angeles for ca en uke siden har det vært helt nydelig vær her i Norge, faktisk nesten like bra som det var på det beste i LA. Noe som nesten skremmer meg litt. 

I dag våknet jeg faktisk helt av meg selv før klokken 10:00, noe som ikke er vanlig i det hele tatt for meg. Spesielt ikke på en søndag! Mye av grunnen til det er nok fordi jeg ikke har gjort så veldig mye siden etter 17. mai da jeg ble helt utslitt, bokstavelig talt. Dagen i dag har jeg brukt til å jobbe litt. Redigere video med andre ord, det er jo søndag og tid for en ny YouTube video og det er så deilig å være ferdig med det allerede nå. I dag kommer del 2 av ”Våres første gang..”, jeg tror dere kommer til å elske denne videoen. Vi forteller faktisk om første gangen vi hadde sex og denne videoen er mye mer personlig enn del 1. Gled deg til senere i kveld! Du kan finne del 1 HER om du ønsker å se den!

Nå tenkte jeg faktisk å legge meg ut på verandaen og slappe litt av i det fine været, kanskje til og med få litt brunfarge på kroppen. Det trengs virkelig! Resten av familien skal til Hamar i dag og det dropper jeg, så da er det bare meg. Det er litt deilig det også! Ha en nydelig dag videre alle sammen, ta vare på hverandre. Vi blogges! Love you all♡

Processed with VSCO with p5 preset
LIGNEDE SHORTS – HER. Elsker denne!!

4 kommentarer
    1. Eg ble vekket av en irritereness jente som lå på MITT rom i et fø**ings telt, og sang med verste stemmen ever 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg