LA GUIDE – Dette må du ikke gjøre i Los Angeles

Heihei alle sammen♡

Da kommer del 2 av min lille LA guide som jeg har lovet dere. Los Angeles er jo en veldig fin by og det er fort gjort å bli litt skuffet over ting når man kommer dit, det ble jeg. Det er veldig mye man kan bli skuffet over og ting er ikke alltid som man tror. Dette innlegget er ting jeg ble skuffet over da jeg var i Los Angeles, det kan godt hende du liker det selvom ikke jeg gjorde det. Ingenting av dette er fakta, kun mine meninger. Håper du liker det!

Innlegg om hva man bør gjøre i LA kan du finne HER. 

Processed with VSCO with c1 preset

⭐️DETTE BURDE DU IKKE GJØRE I LA⭐️

Den rosa veggen – Jeg hadde faktisk lenge gledet meg til å dra til den kjente rosa veggen, som er overalt på Instagram haha! Det jeg ikke visste var at det kun er lov til å ta bilder med telefonen og det står en vakt ved siden av å passer på. Det er altså regler der om at man ikke kan ta bilder med kamera. Det er også bare en helt vanlig bygning med faktisk en butikk(?) inni, bare at veggen er rosa. Da vi kjørte rundt i Los Angeles så jeg masse andre kule vegger man kan ta bilder av! Det var liksom ikke noe spesielt med denne rosa veggen.

Walk of fame – Walk of fame er jo der det er stjerner på bakken med navnene til kjente personer. Det er kult det altså, men det er kun et helt vanlig fortau i Hollywood med massevis av mennesker. En ren turist felle!

Celebrity tour bus – Celebrity tour bus er sightseeing busser som kjører rundt og viser forskjellige steder i byen. I dette tilfelle skal bussen vise hvor det er kjente personer og faktisk hvor et par av dem bor. Jeg hørte at det er mye løgn på akkurat disse bussene og at de forteller noe som er helt feil. Det er ikke akkurat så veldig kult. Skal man se husene til kjendiser kommer man seg ikke dit med en tour bus uansett. De fleste super kjendisene har porter og vakter utenfor husene sine hele tiden og dit kommer man seg ikke med en tour bus.

Ta imot drikke fra andre ute – Jeg er bare nødt til å ta med dette punktet for det er så viktig. Skal man ut på byen i LA er det så viktig å ikke ta imot alkohol fra andre, det er super lett å bli dopet ned og det er veldig mye av det der borte. Pass på drikken din hele tiden og om du skal ta imot drikke fra noen sørg for at du vet hvor det kom fra og at det ikke kan ha blitt puttet noe dop i. 

Utestedene – Jeg trodde utestedene i LA skulle være digre og nesten spektakulære, haha.. Og ja, det var hundre ganger bedre enn i Norge, men jeg trodde likevel det skulle være litt bedre! 

Processed with VSCO with c1 preset

20 kommentarer

Siste innlegg