Mine planer for 17. mai – Jeg er livredd

Annonse – lenker – Bubbleroom, Nelly

Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE HATT – HER. LIGNEDE GENSER – HER. LIGNEDE SHORTS – HER

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg er fortsatt skikkelig jetlagged etter at jeg har vært ute å reist, i dag våknet jeg faktisk ikke før 1400 og jeg våknet i full panikk. Haha, jeg skjønte virkelig ingenting da jeg våknet. Den følelsen er skikkelig ekkel, noen som vet hva jeg snakker om? En ting som også er skikkelig merkelig er det at jeg ikke føler overhode at det er imorgen det er 17. mai. Jeg er ikke klar i det hele tatt, jeg vet ikke engang hva jeg skal ha på meg! Jeg begynner seriøst å stresse for jeg føler ikke jeg eier noe jeg kan ha på meg imorgen haha.. Uansett, det ordner seg helt sikkert! Jeg kommer bare ikke til å finne ut av hva antrekket mitt blir før det sekundet jeg går ut døren her hjemme i morgen tidlig. 

Planene for i morgen er enda ganske usikre, jeg vet faktisk ikke helt hva vi skal i morgen annet enn event og ting vi har betalt for! De dagene man ikke planlegger til punkt og prikke er jo ofte de dagene som blir de beste, så jeg håper 17. mai i år blir helt fantastisk. Jeg har likevel tenkt litt på hva jeg kommer til å gjøre i morgen og hvordan dagen kommer til å se ut.

🇳🇴MINE PLANER FOR 17. MAI🇳🇴

Fikse meg

Champagne frokost

Event og festing i byen

Middag hjemme med familie?

Feste

Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE HATT – HER. LIGNEDE GENSER – HER. LIGNEDE SHORTS – HER

Morgendagen kommer til å starte kjempe tidlig og champagne frokosten starter allerede 0930. Jeg merker allerede jeg kommer til å slite med å stå opp, men jeg får bare bite tennene sammen! I fjor hadde vi det super gøy på 17. mai, jeg håper vi klarer å toppe det dette året. Jeg gleder meg! Det eneste som plager meg litt er at jeg er livredd for terror, det har jeg vært hele tiden.. Menmen, man kan jo ikke stoppe å leve fordi det finnes onde og slemme mennesker i verden. 

Jeg håper alle får en fantastisk feiring i morgen! I morgen er det alle sin dag, ta vare på hverandre. Vi blogges, love you all♡

5 kommentarer
    1. God 17.MAI Men jeg har et spm jeg skal begynne på turn og har du noen tips til meg?
      Elsker bloggen<3333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg