All red // Outfit

Annonse – lenker – Nelly

 

❤️RØD HAR BLITT MIN FAVORITT FARGE❤️

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

LIGNEDE TOPP – HER

BIKINI TRUSE – HER

LIGNEDE SMYKKE – HER & HER

❤️❤️❤️

Det er utrolig mange som har lurt på hvor både denne nydelig toppen og dette nydelig smykket er fra, dessverre er toppen fra en butikk i LA og smykkene er fra en side som kalles Prettylittlething. Jeg anbefaler ikke denne siden da min venninne har hatt dårlig erfaring og ikke fått klær derfra samtidig som leveringstiden er utrolig lang. Mulig dette kun er engangstilfelle, jeg vet ikke. 

Jeg har linket til lignede topp som også er helt nydelig, jeg har virkelig fått helt dilla på rødt etter at jeg fant denne toppen. Elsker den! Smykkene er også veldig like! Elsker virkelig disse smykkene, de er så fine! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg