Bildene som aldri kom på bloggen – Noe av det verste..

Heihei babes♡

Da er det endelig tid for masse stygge bilder av meg selv som jeg vet dere liker så godt. Det er faktisk mange som har spurt meg om dette i LA edition og selvfølgelig kan jeg gjøre det. Det ble jo tatt hundrevis med bilder i Los Angeles hvor over halvparten ble stygge og mislykka, haha.. Jeg håper dere liker innlegget og får dere en god latter, det fikk jeg av disse bildene hvert fall!

BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN – LOS ANGELES EDITION

Haha, dette bilde er det faktisk en ganske morsom historie bak. Vi skulle jo ta de kule bildene toppløs på taket i LA og Sofie sleit skikkelig med å komme seg opp på denne greia vi skulle sitte på så jeg måtte jo hjelpe henne, haha. Så ja, slik så det ut!

 Deilig med mat ja!

 Haha, herregud se på det trynet.. Nydelig!

Altså, hvordan står jeg med armen? Skjønner ikke haha.. 

Ingen kommentar.. Uff!

 Verdens fineste pose, haha! Jeg trodde faktisk disse bildene skulle bli skikkelig fine og kule, men nei – det ser jo bare dumt ut der jeg sitter..

 Tydeligvis noe veldig spennende som skjedde på andre siden av veien.

 Ikke nok med at jeg ser ut som et spøkelse, jeg ser jo ikke ut i det hele tatt.. Hahah, uff flaut!

 Veldig fine begge to.. Her var vi rimelig irriterte over at det blåste så fælt!

Yes, work it… Not haha!

Igjen, veldig fine! Det fineste bilde som finnes av oss 🙂

Haha, jeg dør av dette… Solbrillene datt av og de måtte jeg så klart redde!

Skjønner ikke helt hva som skjer her… Ikke et veldig fint bilde hvert fall!

Altså, vinkelen haha… Man ser jo rett inn i alt mulig haha!

In action! Slik ser jeg ut hver gang jeg skal ta bilder til bloggen haha.. 

Dette trodde jeg var veldig sexy, men det viser seg at det ikke var det.. Haha, uff!

Elsker vinden…

Legg merke til hvor blå jeg er i munnen.. Uff! 

Haha, legg merke til vippen som sitter fast i håret mitt.. Herregud som jeg lo! Denne vinkelen får jo også alt til å se så mye større ut…

Det var det jeg hadde for denne gang. Jeg håper du syntes det var morsomt! For meg er det helt klart ikke like morsomt som det det er for dere. Jeg blir så flau hver gang jeg legger ut ”bildene som aldri kom på bloggen” at jeg skjønner ikke hvorfor jeg velger å utsette meg selv for det. Uansett, jeg håper dere syntes det var morsomt og fikk dere en god latter. Ha en nydelig dag videre babes. Love you all♡

39 kommentarer

Siste innlegg