Ukens spørsmål// Paradise Hotel. Vært utro. Har jeg kjæreste? Nakenbilder. Kjendis i LA ++

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Hvilken kjendis er du sykt forelsket i?
Jeg er ikke super forelsket i en spesiell kjendis faktisk. Det er mange jeg syntes er kjekke, men det er ingen jeg er super forelsket i!

Anbefaler du noen restauranter i LA?
Ja, det er så mange fine restauranter som jeg elsker her borte. Jeg tenkte å lage en LA guide her på bloggen når jeg kommer hjem og da kommer jeg nok til å skrive mine favoritt restauranter her!

Hvis du kunne valgt mellom å ha nesten ingen som bryr seg om deg eller tusen millioner fans som aldri lar deg være i fred, hva ville du valgt?
Oj, det var et veldig vanskelig spørsmål. Jeg måtte nok valgt å ha masse fans! Det er jo så koselig, samtidig som jeg blir fort veldig ensom om ingen snakker eller bryr seg om meg. 

Hvor mye betalte du for silikon og hvor tok du det?
Jeg betalte 32 000,- og tok det på Aleris!

Hva er det neste stedet du skal dra til?
Jeg aner faktisk ikke. Det neste jeg har planlagt er en tur til Florida i sommer, men om jeg skal reise noe før det aner jeg ikke!

Hva gikk du på videregående?
Jeg gikk Service og samferdsel på VGS i to år så jobbet jeg som lærling i to år etter det! 

Hva er favoritt årstiden din?
Sommer så klart! Elsker varmen.

Processed with VSCO with c1 preset

Hva sa foreldrene dine da du sa du skulle være med på Paradise Hotel?
I starten ble mamma veldig skeptisk og syntes ikke noe om det i det hele tatt. Det var ikke akkurat så veldig mye hun kunne si da jeg er over 18 og bestemmer over meg selv, men hun ville nok ikke innerst inne at jeg skulle være med. Etter vært med hun litt mer rolig og syntes det var kult, det er jeg glad for!

Har du alltid vært singel?
Jeg har hatt kjæreste før, men det er flere år siden.. Nå har jeg vell vært singel i fire år tror jeg!

Er det lov å være med på Paradise Hotel flere ganger?
Ja, det er fullt mulig. Man kan melde seg på selv flere ganger selvom man har vært med før.

Hvordan går det mellom deg og han du var på date med?
Haha, det går fint 🙂 Vi er fortsatt venner.

Har du noen gang vært utro?
Nei, aldri. Har jo nesten ikke hatt muligheten til det heller haha..

Har noen vært utro mot deg før?
Nei, ikke som jeg vet! Kan så klart hende, men tviler på det.

Har du og Martine blitt venner igjen?
Vi har aldri kranglet haha.. Greien var det at folk skrev på jodel og kommenterte på bloggene våres at Martine og jeg utestenger Sofie, noe som ikke er sant i det hele tatt. Alle her er venner!

 Processed with VSCO with c1 preset

Hva er din beste egenskap?
Oj, jeg aner faktisk ikke! Vennene mine sier jeg er veldig morsom og hyggelig og det er jo bra.

Hvilken sko størrelse bruker du?
Jeg bruker størrelse 36/37. Elsker å ha små føtter!

Er det leggetider på Paradise Hotel?
Ja, det er det faktisk. Inne på Paradise Hotel vet man jo ikke hva klokken er, men produksjonen og de som jobber der ringer å sier ifra når man skal legge seg. Jeg tror faktisk leggetid de fleste kvelder er rundt klokken 0100, men jeg aner ikke. Jeg husker på finalen i fjor var vi ikke ferdige før klokken 06 på morgenen så det er veldig forskjellig. 

Hva er det vanskeligste valget du har tatt i livet?
Jeg aner ikke. Kanskje hva jeg skulle velge av skole og linje på videregående. Jeg syntes det var sinnsykt vanskelig! Det at man skal velge hva man skal bli når man er 15 år gammel er veldig tidlig og vanskelig.

Kunne du vært med på bloggerne? Skal du være med på bloggerne?
Ja, jeg kunne vært med på bloggerne. Det hadde vært kjempe morsomt! Jeg skal ikke være med nå nei..

Hvilke kjendiser har dere møtt i LA? Svar ærlig.
Grunnen til at jeg ikke har lyst til å skrive det på bloggen (enda?) er fordi jeg ikke vil havne i noe trøbbel her borte. Det er veldig strengt med kjendis fester og det å møte og være med kjendiser, telefoner og alt blir jo tatt slik at man ikke skal ta bilder osv og det er det en grunn til! Legger vi ut noe som egentlig ikke burde bli lagt ut så kan de sende advokater og alt på oss, noe jeg absolutt ikke vil. Kanskje jeg forteller når vi er trygt hjemme i Norge igjen 😉

Processed with VSCO with c1 preset

Hva er det beste med LA?
Alt, haha.. Jeg elsker været, maten, folkene, utelivet og shoppingen. 

Hvor mye sminke er det normalt at en 8/9. Klassing bruker på skolen?
Jeg vet ikke! Da jeg gikk i åttende og niende klasse brukte jeg så vidt sminke. Da brukte jeg kun maskara noen få ganger!

Har du lagt på deg en del? Du ser hvertfall bedre ut med et par kg ekstra!
Jeg har vell egentlig ikke det. Tusen takk 🙂

Har du vært i Italia?
Ja, det har jeg faktisk! Jeg har vært i Milano. Sykt fint.

Hva syntes du om folk som sender naken bilder? Har du gjort det?
Det er jo kanskje litt dumt å gjøre det, hvert fall til folk man ikke stoler hundre prosent på. Man vet jo aldri om man krangler og om denne personer kommer til å misbruke bilde av deg. Jeg har sendt nakenbilde av meg selv ja, men bare til venninner haha.. Tulle bilder når det er sagt!

Hvor mye spiser du på en hel dag?
Det er veldig forskjellig. En dag kan jeg spise masse mat, mens en annen dag kan jeg gå nesten uten å spise noe som helst! Jeg har ikke noe fasit på hvor mye jeg spiser hver dag, jeg spiser når jeg er sulten og føler for å spise. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Ranger disse fra hvem du liker mest til hvem du liker minst fra PH: Aleks, Grunde, Petter, Kevin, Morten.
Hmm, denne er veldig vanskelig for jeg liker alle guttene veldig godt. Jeg er god venn med alle sammen!! Håper ingen blir fornærmet haha.. Aleks, Grunde, Kevin, Morten og Petter. Love you guys haha <3

Har du noen sykdommer eller tilstander, som typ ADHD?
Nei, det har jeg ikke.

Er det altså seint å få mensen når man er 15?! Jeg er det, og har enda ikke fått det..
Jeg syntes det var litt sent da alle vennene mine hadde det da. Nå er jeg jo veldig glad for at jeg fikk det sent, mensen er jo absolutt ikke morsomt! Du er heldig haha.. 

Er det mulig å ta silikon når puppene er under utvikling? Altså hvis man har tatt implantater og puppene vokser. Har det noe å si?
Ja det er fullt mulig. Det er ikke farlig! Det kan godt hende mine egen pupper har vokst etter at jeg tok silikon. Det er ikke noe problem.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det samme før. Husk at det er bare å spørre masse spørsmål i kommentarfeltene på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

39 kommentarer
    1. Mange gode spørsmål og svar. Tusen takk for at du valgte spørsmålet mitt om forelskelse i en kjendis. 😁👍

    2. Tror du svarte feil på spørsmålet om du og Martine kranglet, du svarte på om du og Sofie kranglet😂btw elsker deg❤️

    3. Jeg har valgt service og samferdsel og jeg håper du kan si hvordan det var der, versåsnill er veldig usikker fordi jeg synest det er vanskelig å bestemme seg og læreren min suger i å fortelle sånt og hun sier til meg at jeg ikke kan ta det og at hun synes at den linjen jeg ville egt gå er teit og st den ikke burde ha funnest, men når andre sier de vil gå den linjen så er det bare «å så bra for deg, den linjen er kjempe bra» tror ikke hun tror på meg
      Hun har også sakt til meg « visst du tar den linjen så er det du som kommer til å ringe meg om 10 år og si «Srry jeg skulle ha hørt på deg»
      Det er vell ikke riktig?

    4. Holy crap du har mange orddelingsfeil i tekstene dine.. (Sorry hvis du har skrivevansker). Syns også du kan tone ned “reklamen” du driver for silikon. ”
      Er det mulig å ta silikon når puppene er under utvikling? Altså hvis man har tatt implantater og puppene vokser. Har det noe å si?” Dette spørsmålet er mest sannsynlig fra ei ung jente, som fortsatt er under utvikling. Syns du virkelig at det er lurt å nesten oppfordre unge jenter til å ta silikon før de er ferdig utviklet??
      Sorry for kritisk kommentar, men tenk litt på ansvaret du har.

    5. Det spørsmålet der noen spør om du har lagt på deg, det kan være du har fått mer muskler etter du har begynt å trene;) Det er ikke nødvendig vis å være fett man legger på seg;)) Søstrå mi la på seg 10kg elns etter hun begynte å trene og hun har «lagt» på seg muskler. Kjempe bra innlegg med bra svar på spørsmålene, Elsker deg du er så fiiiin❤️

    6. Angrer du på at du tok den tatoveringen du har mellom puppene? Hvis ikke, har du planer om å ta fler et annet sted?

    7. Hvor lenge hadde du lyst til å ha silikon i puppene? Hvor lenge gikk du rundt å tenkte på det liksom? TIL UKAS SPØRSMÅL❤️

    8. Hvordan klarer du å ta nye bilder hverdag? Det blir jo selvfølgelig dårlig vær noen ganger. Jeg mener liksom generelt. Er det ikke lit slitsom?

    9. Hvis du skal til Florida i sommer burde du dra å se VM i Sportsdrill, det er drit kult!!! Og jeg går på det selv men jeg er ikke med VM. Syntes du burde vlogge da, hvis du leser denne kommentaren og hvis du skal til Florida<3 Ps: Du er et stort forbilde for meg<3

    10. Vil tippe at 99 % av lesergruppen din består av 12-13 år gamle, ekstremt lett påvirkelige jenter. TENK LITT på hva du skriver om på bloggen din, vær så snill. Du trenger ikke fronte melonpuppene dine og de utelukkende positive erfaringene du har med silikon i ethvert innlegg. For jo, selv om du ikke skriver om de i hvert innlegg, så legger ekstremt vulgære bilder av overkroppen din nettopp med fokus på silikonpuppene dine. Vær litt ansvarsbevisst!!

    11. Når du svarer
      “Har nesten ikke hatt muligheten..”
      På spørsmålet om du har vært utro; så tenker jeg, hva faen er det for noe svar? Virker som om du ville ha gjort dey om du fikk muligheten.
      Og ikke særlig godt forbilde når du snakker om silikon på den måten, tenk over hvem som leser og hvor lett påvirkelig de er. Du gir dem et utrolig faket bilde på hvordan livet egentlig er..

    12. Verden burde vært skjermet for en del mennesker, du er en av disse. Fy faen for noe usmakelige svar ang silikon. Ville du oppfordret din egen 12-14 år gamle datter til å ta silikon?? Hvis ja får vi håpe du ikke får barn. MAKAN!

    13. Nei, vettu hva.
      En silikonoperasjon er en alvorlig avgjørelse.
      Det er ikke bare bare å bli lagt i narkose.
      Det er helt sikkert mulig å ta silikon mens brystene vokser, helt sikkert mulig å ta silikon før man får antydning til bryster og.
      Men å si at det ikke er farlig har du ingen forutsetning for å uttale deg om med mindre du har medisinsk utdannelse.
      Vær glad i den n̶a̶s̶e̶n̶ puppen du har.

    14. Svaret ditt på om det er mulig å ta silikon når puppene er under utvikling er bare trist, Isabelle😞 Hva tenkte du egentlig da du tok med det spørsmålet?

    15. Nok skriverier om silikon nå. Ikke ødelegg bloggen din med å alltid ha med spørsmål om det. Du svarer ikke korrekt heller, det er det bare en utdannet lege som kan. Bli en respektert blogger og skriv om andre ting.

    16. Altså hva slags svar var det der angående silikon??? Hva faen liksom. Takk Gud for mennesker som Mads Hansen og Kristin Gjeldsvik som viser hvordan dere bloggerne er. Leser ikke bloggen din, men når jeg så Mads Hansen sin instapost, så tenkte jeg ikke det kunne være sant… men joda. Bra jobba

    17. ??Går greit?? å ta silikon mens pupper er under utvikling? Er du helt hjerneskada, eller?! Går ikke ann å svare slikt når du skjønner at det er barn det er snakk om! Går ann å bruke litt vett når man svarer?

    18. Tenk på hva du skriver. Du har tydeligvis mange barn som leser bloggen din. Et eksempel på dette er kommentaren «liker du slim eller syntes du det er barnslig?» Trist at slike unge mennesker leser bloggen din og får det inntrykket av at må være «perfekt»! Og kjære Isabelle! Du er en ung influencer. Det er helt sikkert ikke lett. Jeg hadde ikke klart det i begynnelsen av 20 årene. Du er fantastisk vakker IG får sikkert litt ekstra pes på grunn av det. Men jeg har troa! Du er veldig smart og kommer sikkert til å snu all kritikken du får til noe positivt! Du kommer til å lære av det. Og kommer til å gi de unge gode råd som vil gjøre livet dems enklere. Husk at det handler om å bygge opp de rundt deg og ikke rive de ned. Vis at du sliter og har det tøft du også. På den måten dår du respekt fra folk. <3
      Kjære barn og ungdom; virkeligheten er ikke som Isabelle Eriksen. Det er ikke normalt å se ut som henne. Den store maioriteten av bildene dere finner av andre på insta ol er fake. Vær fornøyd med dere selv og vær ikke på jakt etter å være perfekt!
      Og nei! 15 år er ikke sent å få mensen! Og heeeelt normalt. Det er faktisk midt på gjennomsnittet.
      Og til alle dere som har det tøft og vanskelig! Det blir bedre! Det blir så veldig mye bedre!
      Som ungdom var jeg langt fra guttenes drøm,jeg var hverken kul eller populær. Jeg trodde aldri jeg skulle finne en kjæreste. I dag er jeg 31 år. Har en knallbra jobb, fantastisk mann og to barn. På klassereunion i fjor var jeg den mest populære og hvis jeg kan si det (selvom dette ikke er viktig) så så jeg best ut av alle der! De som var mest populære på ungdomsskolen, er missundelig på meg nå. Om 20 år til er vi kanskje like populære alle sammen. Livet går opp og ned.
      Hold ut! Tro på dere selv! Si pene ting til dere selv (isteden for stygge)! Fokuser på det gode i livet, vær snill mot andre og gjør det beste dere klarer på skolen. (Trenger ikke å være perfekt)
      Jeg lover! Livet blir så himla mye bedre!
      Livet går i perioder, opp og ned! Etter en nedtur kommer det en fantastisk opptur!
      Spør en voksen om hjelp hvis dere har det vondt! Det lar seg fikse og det er IKKE flaut! Vi voksne blir glade når noen barn/ungdom viser oss så mye tillit at de tørr å si at de har det vanskelig!
      Hold ut! Jeg vet at du er en fantastisk person!

    19. For noen idiotiske svar?! Hvordan kan du svare på det mensenspørsmålet at du synes 15 år er litt sent? Skjønner du ikke at det er en usikker jente som ikke har fått mensen enda som spør? Hva med å heller svare at noen får det senere enn andre, og be henne om å kontakte helsesøster eller legen sin? Svar hvertfall ikke på spm du ikke har greie på.. Dette blir for dumt å lese.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg